Jak wdrażamy w systemach B2B?

Jak wdrażamy w systemie B2B?

1

ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA

W trakcie analizy chcemy jak najlepiej poznać oczekiwania i potrzeby funkcjonalne. Rozplanujemy ekspozycję towarową, poznamy organizację cen i promocji, zaplanujemy kroki realizacji procesu realizacji zamówień, obsługi serwisu czy reklamacji

Dzień 1
2

KONTENT I GRAFIKA

W tym kroku zgromadzimy kontent produktowy, ustalimy wymagania względem layoutu, kompozycji i banerów oraz przystąpimy do realizacji grafik, skryptów i efektów odpowiedzialnych za animację i prezentację oferty

Dzień 14
3

Integracja z ERP i START

Uruchomienie standardowej wersję OMNIcommerce

4

ADAPTACJA OMNICOMMERCE

Przygotowanie zestawu funkcjonalności zgodnie z wymaganiami określonymi na etapie analizy przedwdrożeniowej – realizowana na dwóch poziomach: od strony panelu klienta oraz konsoli administracyjnej

Dzień 45
5

MODUŁY DODATKOWE

Przygotujemy i połączymy OMNIcommerce z wybranymi Modułami Dodatkowymi

Dzień 60
6

WDROŻENIE

Wdrożymy Twój system OMNIcommerce B2B i zasilimy go danymi z ERP

Dzień 80
7

TESTY WDROŻENIOWE, PILOTAŻ

Po uruchomieniu platforma B2B oddawana jest do testów

8

URUCHOMIENIE I WSPRACIE ROZRUCHOWE

Cały czas opiekujemy się Twoim OMNIcommerce B2B, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne

Dzień 100
9

SLA

Cały czas opiekujemy się Twoją platformą B2B, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne

10

STAŁY ROZWÓJ

Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości OMNIcommerce B2B, żeby na bieżąco odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i użytkowników

Prawidłowe wdrożenie platformy B2B ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania Twojego e-biznesu. Jeżeli wszystko przebiegnie tak, jak powinno, zoptymalizujesz koszty prowadzenia firmy, wprowadzisz wszelkie potrzebne innowacje, a także zaczniesz lepiej spełniać potrzeby swoich klientów. To wszystko zapewni Ci zespół Omnicommerce, który stosuje wdrażanie systemu sprzedaży B2B w sześciu krokach:

Najpierw określamy cele oraz możliwości rozwoju Twojej firmy. Rozważamy, jakie są potrzeby funkcjonalne, planujemy, w jaki sposób powinny wyglądać i działać określone funkcjonalności. Dokładny audyt pozwala nam zorientować się w Twojej branży, a następnie dopasować system do jej wymagań i charakteru. Następnie zajmujemy się gromadzeniem zawartości produktowej, czyli kontentu i grafiki. W tym punkcie skupiamy się na stworzeniu jak najlepszej kompozycji i layoutu.

Kolejne kroki to integracja z ERP oraz uruchomienie Omnicommerce w wariancie Standard. Później adaptujemy nasz system do potrzeb Twojego biznesu – wiemy jak dzięki wspomnianemu wcześniej audytowi (analizie przedwdrożeniowej). Zajmujemy się tym zarówno na poziomie panelu klienta, jak i konsoli administratora. Wreszcie łączymy Twój Omnicommerce z wybranymi wcześniej modułami dodatkowymi i dostarczamy mu dane z ERP.

Po ostatecznym wdrożeniu platformy B2B, poddajemy ją testom. Na tym jednak nie kończą się nasze działania. W późniejszym czasie wciąż zapewniamy Ci merytoryczne oraz techniczne wsparcie. Likwidujemy ewentualne problemy, na bieżąco wprowadzamy zmiany i poprawki w naszym systemie. Wszystko po to, aby stale rozwijać i dostosowywać możliwości Omnicommerce do ewoluujących potrzeb użytkowników.

Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter