Dla kogo

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….

Od ponad 15 lat wdrażamy platformy ecommerce

dla firm różnych branż i specjalizacji, co umożliwiło nam stałe poszerzanie wiedzy i know-how w temacie procesowania zamówień, planowania logistyki dostaw czy przepływów magazynowych. Nasza wiedza pozwala nam szybko reagować w postaci gotowych lub adaptowalnych rozwiązań na zgłaszane problemy i wątpliwości klientów.

Końcowa funkcjonalność OMNIcommerce każdorazowo zależna jest od rzeczywistych potrzeb Klienta i dostosowywana pod wymagania specyfiki danej branży lub grupy odbiorców. OMNIcommerce polecamy szczególnie firmom zajmującym się: importem, sprzedażą hurtową i dystrybucją, produkcją oraz usługodawcom, którzy chcą otworzyć swój biznes na nowych odbiorców kanałów B2B i/lub B2C.

Kiedy Twoja firma powinna zdecydować się na dedykowane rozwiązanie OMNIcommerce?

  • w swojej ofercie masz wiele produktów i wariantów produktów lub możliwość tworzenia personalizowanych artykułów,
  • dziennie obsługujesz kilkanaście/kilkadziesiąt zapytań i zamówień od klientów,
  • potrzebujesz kanału komunikacji ze swoimi partnerami handlowymi i dostawcami,
  • stale szukasz nowych możliwości sprzedażowych,
  • chcesz stale zwiększać konkurencyjność swojej firmy na rynku,
  • posiadasz wielu klientów biznesowych i/lub detalicznych,
  • chcesz wyjść poza polski rynek i prowadzić sprzedaż w wielu językach i walutach,
  • Twoja firma ma kilka magazynów, w których kompletowane są zamówienia,
  • chcesz, żeby Twój sklep był zintegrowany z innymi systemami strategicznymi firmy (np. CRM, ERP, WMS).

OMNIcommerce sprawdzi się jako rozwiązanie dla:

IMPORT, HURT, DYSTRYBUCJA

Dedykowana wersja OMNIcommerce dla firm prowadzących import, sprzedaż hurtową i dystrybucję to m.in.

  • rezerwacja towaru u producentów
  • potwierdzenia dat dostaw i stanów realizacji złożonych zamówień
  • dedykowane sekcje nowości i zapowiedzi produktowych
  • rejestracja kontraktów
  • promocje specjalne, obsługa indywidualnych i grupowych cenników, ceny zmieniające się dynamicznie
  • podział asortymentu na różne kanały sprzedaży

PRODUKCJA

OMNIcommerce dla przedsiębiorstw produkcyjnych to przede wszystkim możliwość podziału platformy na:

  • strefę dystrybutora i klienta (konsumenta) – zawierającą m.in. informacje techniczne o produktach,
  • strefę serwisową dla rejestracji i zarządzania zleceniami serwisowymi,
  • strefę podwykonawców i dostawców z informacjami m.in. o dostępnych i zamawianych surowcach, kontrolą terminów przydatności, obsługą egzemplarzy i serii.

BRANŻE USŁUGOWE

OMNIcommerce daje usługodawcom możliwość dotarcia do nowych klientów m.in. przez możliwość zamówienia usług on-line z realizacja w wybranym miejscu i terminie. System planuje zlecenia, pilnuje wolnych i zajętych terminów, a także pozwala na przypisanie zleceń pod konkretnych handlowców czy serwisantów.

Klient ma możliwość zamówienia usługi jednorazowej lub założenia konta i śledzenia historii swoich usług, dokumentów im towarzyszącym oraz zaplanowania z wyprzedzeniem usług na dany okres czasu – w razie zaplanowania wykonania usługi w terminie wolnym od pracy, system zaproponuje klientowi inny termin. A to tylko niektóre z funkcjonalności OMNIcommerce…

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter