Omnicommerce

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….

Platforma

Wdrożenia OMNIcommerce w wersji B2B oraz B2C realizowane są wspólną bazą danych, jednak każda z platform może mieć zupełnie inny layout i/lub zostać rebrandowana pod inny podmiot. Każdorazowo to klient decyduje w jakiej formie i zakresie funkcjonalności chce udostępnić OMNIcommerce swoim klientom B2B i/lub B2C

Omnicommerce to prawdziwa multiplatformowość

Sprzedaż On The GO
OmniMobile
Sprzedaż w terenie
OmniREP
Sprzedaż detaliczna
OmniPOS
Sprzedaż w internecie
OmniB2B&B2C

Omnicommerce to platforma transakcyjna dla wielu branż

Import i handel hurtowy
Dystrybucja i dostawy
Produkcja i sprzedaż
Usługi u Klienta

Omnicommerce to ponad 20 modułów funkcjonalnych oraz narzędzi specjalistycznych… oto niektóre z nich

konfiguratory produktów i zestawów
zaawansowane promocje i pakiety
ofertowanie i negocjacja cen
rejestracja projektów i ceny specjalne
rejestracja produktów i serwis
zwroty i rozliczanie reklamacji
programy lojalnościowe
obsługa zakupów oraz dostawców
obsługa zleceń podwykonawców i rozliczeń z nimi (produkcja)
marketing i komunikacja
analizy RFM
zestawienia i moduł Business Intelligence

Omnicommerce to dzisiaj ponad 3 transakcje u naszych klientów na sekundę (i wciąż przyspieszamy)

orientacja na Klienta i jego Biznes
ponad 10 lat stałego rozwoju
przejrzyste warunki współpracy
zespół doświadczonych specjalistów do dyspozycji na każdym etapie współpracy
kilkadziesiąt wdrożeń w średnich firmach
kompletne wdrożenia omnichannel: B2B + B2C + SFA + MOBILE
Kompleksowa usługa i wsparcie 24/7
22 lata na rynku i stale rośniemy

Integracja

kompleksowa i otwarta na rozbudowę

Szeroki zakres profesjonalnej integracji z produktami ERP, aplikacjami dedykowanymi oraz partnerami technologicznymi gwarantuje uzyskanie celów wdrożeniowych.

Omnicommerce dostarcza uniwersalne mechanizmy integracyjne w postaci REST API, aplikacji typu push client, procedur i widoków integracyjnych.

Nasz dział integracji rozwiązań dysponuje wieloletnim, szerokim doświadczenie w zakresie integrowania Omnicommerce z systemami ERP różnych producentów. Integracje wykonujemy samodzielnie oraz we współpracy z działem IT Klienta lub producentem ERP.

OMNIcommerce posiada integracje z rozwiązaniami ERP kluczowych producentów na polskim rynku rozwiązań informatycznych. Integracje z ERP Twojej firmy wykonujemy z pełną starannością, żeby zapewnić jak najlepszą funkcjonalność rozwiązania końcowego. Budując dla Ciebie platformę sprzedażową OMNIcommerce chcemy zapewnić 100% komunikację z bazą ERP, żeby zautomatyzować przepływ danych.

Lata doświadczenia w integracji systemów i rozwiązań informatycznych sprawiają, że posiadamy szerokie know-how integracyjne, a także własne API, które umożliwia połączenie się również z autorskimi rozwiązaniami ERP. Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i integrację z innymi systemami ERP, żeby dostarczyć Twojej firmie kompleksowego rozwiązania do wielopoziomowej komunikacji z klientem B2B i B2C.

Wiemy jak ważna dla rozwoju każdej firmy jest sprawnie działająca sprzedaż, dlatego stworzyliśmy własne rozwiązanie klasy Sales Force Automation (SFA), którego celem jest przede wszystkim planowanie pracy, zarządzanie sprzedażą oraz automatyzacja działań handlowych. SOTiPM REP to system mobilny dla przedstawicieli handlowych Twojego przedsiębiorstwa, który umożliwia prowadzenie pełnych działań sprzedażowych z poziomu urządzenia mobilnego.

Nasze rozwiązanie pozwala m.in. na zaplanowanie zadań bieżących oraz przyszłych czy zapoznanie się z historią przebiegu współpracy z klientem (wbudowany CRM). Integracja z OMNIcommerce znacząco poszerza możliwości funkcjonalne rozwiązania, dając handlowcom narzędzie codziennej pracy w pełni zintegrowane z Twoim internetowym systemem sprzedaży.

Dobrze rozplanowane i płynnie działające procesy logistyczne są jednym z ważniejszych aspektów działalności opartej na sprzedaży i dostawie produktów do klienta, a także dla działalności realizujących usługi u klientów lub w terenie.

OMNIcommerce posiada integracje z naszymi autorskimi rozwiązaniami:

  • do planowania i zarządzania procesami magazynowymi (ITC WMS)
  • do planowania i zarządzania transportem i pracownikami mobilnymi (SOTiPM)

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w planowaniu procesu sprzedażowego od początku (działania sprzedażowe) do samego końca (dostarczenie produktu / realizacja usługi), a także dostarczaniu narzędzi wsparcia dla późniejszego utrzymania klienta (obsługa reklamacji, serwisu, przyszłych zamówień).

Dla komfortu korzystania z systemu OMNIcommerce na życzenie Klienta zapewniamy jego integrację ze znanymi dostawcami płatności internetowych, takimi jak: PayU czy Przelewy24. Wiemy, że przewaga konkurencyjna wzrasta wraz z możliwością szybkiego dokonania zakupu na produkt czy usługę, dlatego przy obsłudze wielu klientów i zamówień warto udostępnić im możliwość dokonania szybkiej płatności.

Jeżeli chcesz, żeby Twoi klienci mieli możliwość wyboru firmy kurierskiej lub korzystasz z usług sprawdzonego dostawcy, nie musisz się martwić – OMNIcommerce posiada już integrację ze znanymi kurierami np. FedEx, UPS, DB Schenker czy serwisem apaczka.

Jeżeli wśród dostępnych integracji nie znalazłeś kuriera, z którym współpracuje Twoja firma – skontaktuj się z nami! Jesteśmy otwarci na nowe integracje i współpracę z firmami kurierskimi.

OMNIcommerce posiada również integracje z narzędziami pozwalającymi na prowadzenie skutecznych działań e-marketingowych np. wysyłki newslettera, prowadzenia kampanii SMS, śledzenia ruchu na stronie czy personalizowanych komunikatorów (np. chat).

Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami poprzez planowanie i realizację działań marketingowych drogą elektroniczną.

Jeżeli działania sprzedażowe oraz historię współpracy ze swoimi klientami prowadzisz przy użyciu CRM – z nim również możemy się zintegrować, zapewniając spójność danych o kontrahentach czy produktach / usługach, którymi są zainteresowani. Dzięki połączeniu OMNIcommerce z rozwiązaniem CRM zapewnisz płynny przepływ danych i spójność informacji o klientach Twojej firmy.

użyte loga i nazwy firm są własnością ich prawnych właścicieli i zostały użyte tylko w celach informacyjnych

Technologia

zależy od dobrych narzędzi

Platforma Omnicommerce to nasze autorskie rozwiązanie. Nie korzystamy z gotowych silników, templateów czy cms’ów. Wszystkie elementy systemu są całkowicie pod naszą kontrolą. Takie podejście wielokrotnie pomogło nam uniknąć problemów na które natrafiły inne firmy budujące swoje oprogramowanie z wykorzystanie ogólnodostępnych komponentów i silników e-commerce.

Aktualna wersja Omnicommerce napisana jest w PHP 7.2, wykorzystuje silnik bazy danych MySQL lub MariaDB i wdrażany jest w oparciu o dedykowaną infrastrukturę indywidualnych dla każdego Klienta serwerów VPS.

Omnicommerce to stack aplikacji dostarczających atrakcyjny i responsywny frontend, zaawansowane rozwiązania backendowe, komponenty integracyjne jak API, aplikacje push client, oraz aplikacje mobilne dla Android.

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. E. Romera 10, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter