Wdrożenia OMNIcommerce w wersji B2B oraz B2C realizowane są wspólną bazą danych, jednak każda z platform może mieć zupełnie inny layout i/lub zostać rebrandowana pod inny podmiot. Każdorazowo to klient decyduje w jakiej formie i zakresie funkcjonalności chce udostępnić OMNIcommerce swoim klientom B2B i/lub B2C
Szeroki zakres profesjonalnej integracji z produktami ERP, aplikacjami dedykowanymi oraz partnerami technologicznymi gwarantuje uzyskanie celów wdrożeniowych.
Omnicommerce dostarcza uniwersalne mechanizmy integracyjne w postaci REST API, aplikacji typu push client, procedur i widoków integracyjnych.
Nasz dział integracji rozwiązań dysponuje wieloletnim, szerokim doświadczenie w zakresie integrowania Omnicommerce z systemami ERP różnych producentów. Integracje wykonujemy samodzielnie oraz we współpracy z działem IT Klienta lub producentem ERP.
OMNIcommerce posiada integracje z rozwiązaniami ERP kluczowych producentów na polskim rynku rozwiązań informatycznych. Integracje z ERP Twojej firmy wykonujemy z pełną starannością, żeby zapewnić jak najlepszą funkcjonalność rozwiązania końcowego. Budując dla Ciebie platformę sprzedażową OMNIcommerce chcemy zapewnić 100% komunikację z bazą ERP, żeby zautomatyzować przepływ danych.
Lata doświadczenia w integracji systemów i rozwiązań informatycznych sprawiają, że posiadamy szerokie know-how integracyjne, a także własne API, które umożliwia połączenie się również z autorskimi rozwiązaniami ERP. Jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby i integrację z innymi systemami ERP, żeby dostarczyć Twojej firmie kompleksowego rozwiązania do wielopoziomowej komunikacji z klientem B2B i B2C.
Wiemy jak ważna dla rozwoju każdej firmy jest sprawnie działająca sprzedaż, dlatego stworzyliśmy własne rozwiązanie klasy Sales Force Automation (SFA), którego celem jest przede wszystkim planowanie pracy, zarządzanie sprzedażą oraz automatyzacja działań handlowych. SOTiPM REP to system mobilny dla przedstawicieli handlowych Twojego przedsiębiorstwa, który umożliwia prowadzenie pełnych działań sprzedażowych z poziomu urządzenia mobilnego.
Nasze rozwiązanie pozwala m.in. na zaplanowanie zadań bieżących oraz przyszłych czy zapoznanie się z historią przebiegu współpracy z klientem (wbudowany CRM). Integracja z OMNIcommerce znacząco poszerza możliwości funkcjonalne rozwiązania, dając handlowcom narzędzie codziennej pracy w pełni zintegrowane z Twoim internetowym systemem sprzedaży.
Dobrze rozplanowane i płynnie działające procesy logistyczne są jednym z ważniejszych aspektów działalności opartej na sprzedaży i dostawie produktów do klienta, a także dla działalności realizujących usługi u klientów lub w terenie.
OMNIcommerce posiada integracje z naszymi autorskimi rozwiązaniami:
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w planowaniu procesu sprzedażowego od początku (działania sprzedażowe) do samego końca (dostarczenie produktu / realizacja usługi), a także dostarczaniu narzędzi wsparcia dla późniejszego utrzymania klienta (obsługa reklamacji, serwisu, przyszłych zamówień).
Dla komfortu korzystania z systemu OMNIcommerce na życzenie Klienta zapewniamy jego integrację ze znanymi dostawcami płatności internetowych, takimi jak: PayU czy Przelewy24. Wiemy, że przewaga konkurencyjna wzrasta wraz z możliwością szybkiego dokonania zakupu na produkt czy usługę, dlatego przy obsłudze wielu klientów i zamówień warto udostępnić im możliwość dokonania szybkiej płatności.
Jeżeli chcesz, żeby Twoi klienci mieli możliwość wyboru firmy kurierskiej lub korzystasz z usług sprawdzonego dostawcy, nie musisz się martwić – OMNIcommerce posiada już integrację ze znanymi kurierami np. FedEx, UPS, DB Schenker czy serwisem apaczka.
Jeżeli wśród dostępnych integracji nie znalazłeś kuriera, z którym współpracuje Twoja firma – skontaktuj się z nami! Jesteśmy otwarci na nowe integracje i współpracę z firmami kurierskimi.
OMNIcommerce posiada również integracje z narzędziami pozwalającymi na prowadzenie skutecznych działań e-marketingowych np. wysyłki newslettera, prowadzenia kampanii SMS, śledzenia ruchu na stronie czy personalizowanych komunikatorów (np. chat).
Bądź w stałym kontakcie ze swoimi klientami poprzez planowanie i realizację działań marketingowych drogą elektroniczną.
Jeżeli działania sprzedażowe oraz historię współpracy ze swoimi klientami prowadzisz przy użyciu CRM – z nim również możemy się zintegrować, zapewniając spójność danych o kontrahentach czy produktach / usługach, którymi są zainteresowani. Dzięki połączeniu OMNIcommerce z rozwiązaniem CRM zapewnisz płynny przepływ danych i spójność informacji o klientach Twojej firmy.
Platforma Omnicommerce to nasze autorskie rozwiązanie. Nie korzystamy z gotowych silników, templateów czy cms’ów. Wszystkie elementy systemu są całkowicie pod naszą kontrolą. Takie podejście wielokrotnie pomogło nam uniknąć problemów na które natrafiły inne firmy budujące swoje oprogramowanie z wykorzystanie ogólnodostępnych komponentów i silników e-commerce.
Aktualna wersja Omnicommerce napisana jest w PHP 7.2, wykorzystuje silnik bazy danych MySQL lub MariaDB i wdrażany jest w oparciu o dedykowaną infrastrukturę indywidualnych dla każdego Klienta serwerów VPS.
Omnicommerce to stack aplikacji dostarczających atrakcyjny i responsywny frontend, zaawansowane rozwiązania backendowe, komponenty integracyjne jak API, aplikacje push client, oraz aplikacje mobilne dla Android.
Zaletą systemu Omnicommerce jest jego modułowa budowa. Każde wdrożenie związane jest z silnym dostosowaniem systemu do potrzeb danej organizacji. Dopiero po przygotowaniu optymalnej w danym przypadku wersji systemu odbywa się wdrożenie. Koszty wdrożenia systemu są zatem mocno zróżnicowane.
Inwestycja składa się z następujących elementów:
Obie składowe kosztu mogą zostać rozliczone jednorazowo, bądź w modelu SAAS w formie miesięcznych rat.
W takim modelu finansowania koszty całego rozwiązania mogą wahać się wokół kwoty 2000 PLN/miesięcznie.