Omnicommerce

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….

Omnicommerce pozwala na zarządzanie wieloma kanałami komunikacji oraz generowanie nowych możliwości sprzedażowych. Jest skutecznym sposobem na zwiększenie konkurencyjności firm z wielu zróżnicowanych branż. Funkcjonalności naszego systemu mogą być dostosowywane do realnych potrzeb przedsiębiorstwa,branży,specyfiki biznesu,a także grupy docelowej odbiorców. To praktyczne rozwiązanie sprawdzi się w szczególności w firmach zajmujących się produkcją, świadczeniem usług (B2B/B2C), importem, dystrybucją, czy sprzedażą hurtową.

Omnicommerce może być zintegrowany również z innymi systemami, co pozwala usprawnić obsługę zapytań ofertowych, zamówień od klientów, czy komunikacji z partnerami handlowymi i dostawcami. Obecność wielu modułów ułatwia wybór najlepszych, specjalistycznych funkcjonalności, które pozwalają na efektywne wdrożenie strategii omnichannel.

  • B2B – niezbędnik dla przedsiębiorstw prowadzących relacje business to business. Sprawdzi się tam, gdzie klientów jest mniej (niż w B2C), jednak wartość zakupów jest znacznie większa. Pozwala m.in. na realizację powtarzalnych transakcji, korzystanie z różnych instrumentów finansowych, ustalanie indywidualnych cen dla różnych klientów. To rozbudowany system korzystający z różnych baz danych.

  • B2C – służący do obsługi większej liczby klientów detalicznych (B2C – business to consumer). Transakcje mają tutaj charakter okazjonalny, za to płatności dokonuje się najczęściej w dniu dostawy lub zakupu. Pozwala na obsługę rozbudowanej grupy docelowej, umożliwiając m.in. tworzenie programów lojalnościowych.

  • SFA – mobilna aplikacja dla działu handlowego. Ułatwia i usprawnia pracę handlowców, umożliwiając m.in. planowanie zadań, kontrolę nad realizacją celów, dostęp do dziennych raportów aktywności, tworzenie zamówień podczas spotkania, czy ustalanie ceny indywidualnej na dany artykuł.

Omnichannel – co to jest?

W ramach omnichannel dochodzi do zintegrowania kanałów komunikacji z kanałami sprzedaży. Taka strategia pozwala prowadzić handel wielokanałowo, dzięki czemu zapewnia klientowi jeszcze lepszy dostęp do oferty. Innowacyjną odpowiedzią na te potrzeby jest nasza platforma Omnicommerce, która pozwala wzmocnić przewagę konkurencyjną w niemal każdej branży. W efekcie sprzedaż staje się omnikanałowa, a firma sprawniej osiąga zamierzone cele.

Platforma

Wdrożenia OMNIcommerce w wersji B2B oraz B2C realizowane są wspólną bazą danych, jednak każda z platform może mieć zupełnie inny layout i/lub zostać rebrandowana pod inny podmiot. Każdorazowo to klient decyduje w jakiej formie i zakresie funkcjonalności chce udostępnić OMNIcommerce swoim klientom B2B i/lub B2C

Omnicommerce to prawdziwa multiplatformowość

Sprzedaż On The GO
OmniMobile
Sprzedaż w terenie
OmniREP
Sprzedaż detaliczna
OmniPOS
Sprzedaż w internecie
OmniB2B&B2C

Omnicommerce to platforma transakcyjna dla wielu branż

Import i handel hurtowy
Dystrybucja i dostawy
Produkcja i sprzedaż
Usługi u Klienta

Omnicommerce to ponad 20 modułów funkcjonalnych oraz narzędzi specjalistycznych… oto niektóre z nich

konfiguratory produktów i zestawów
zaawansowane promocje i pakiety
ofertowanie i negocjacja cen
rejestracja projektów i ceny specjalne
rejestracja produktów i serwis
zwroty i rozliczanie reklamacji
programy lojalnościowe
obsługa zakupów oraz dostawców
obsługa zleceń podwykonawców i rozliczeń z nimi (produkcja)
marketing i komunikacja
analizy RFM
zestawienia i moduł Business Intelligence

Omnicommerce to dzisiaj ponad 3 transakcje u naszych klientów na sekundę (i wciąż przyspieszamy)

orientacja na Klienta i jego Biznes
ponad 10 lat stałego rozwoju
przejrzyste warunki współpracy
zespół doświadczonych specjalistów do dyspozycji na każdym etapie współpracy
kilkadziesiąt wdrożeń w średnich firmach
kompletne wdrożenia omnichannel: B2B + B2C + SFA + MOBILE
Kompleksowa usługa i wsparcie 24/7
22 lata na rynku i stale rośniemy

Technologia

zależy od dobrych narzędzi

Platforma Omnicommerce to nasze autorskie rozwiązanie. Nie korzystamy z gotowych silników, templateów czy cms’ów. Wszystkie elementy systemu są całkowicie pod naszą kontrolą. Takie podejście wielokrotnie pomogło nam uniknąć problemów na które natrafiły inne firmy budujące swoje oprogramowanie z wykorzystanie ogólnodostępnych komponentów i silników e-commerce.

Aktualna wersja Omnicommerce napisana jest w PHP 7.2, wykorzystuje silnik bazy danych MySQL lub MariaDB i wdrażany jest w oparciu o dedykowaną infrastrukturę indywidualnych dla każdego Klienta serwerów VPS.

Omnicommerce to stack aplikacji dostarczających atrakcyjny i responsywny frontend, zaawansowane rozwiązania backendowe, komponenty integracyjne jak API, aplikacje push client, oraz aplikacje mobilne dla Android.

Ceny i modele finansowania

Zaletą systemu Omnicommerce jest jego modułowa budowa. Każde wdrożenie związane jest z silnym dostosowaniem systemu do potrzeb danej organizacji. Dopiero po przygotowaniu optymalnej w danym przypadku wersji systemu odbywa się wdrożenie. Koszty wdrożenia systemu są zatem mocno zróżnicowane.

Inwestycja składa się z następujących elementów:

  • Adaptacja i wdrożenie systemu
  • niezbędna adaptacja lub rozwój systemu – jeśli zachodzi taka potrzeba
  • adaptacja poprzedzona jest organizacją warsztatów i pogłębioną analizą przedwdrożeniową
  • wdrożenie w zakresie zatwierdzonym przez inwestora, z możliwością rozbudowania o elementy dodatkowe:
  • zapewnienia contentu w postaci zdjęć, grafik i opisów marketingowych,
  • zapewnienia działań wspierających ruch na stronie (SEO/SEM),
  • wdrożenie wybranych modułów funkcjonalnych systemu,
  • zakup licencji
  • koszt uzależniony od ilości modułów systemu oraz od ilości użytkowników

Obie składowe kosztu mogą zostać rozliczone jednorazowo, bądź w modelu SAAS w formie miesięcznych rat.

W takim modelu finansowania koszty całego rozwiązania mogą wahać się wokół kwoty 2000 PLN/miesięcznie.

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter