Blog

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….
Co to jest Omnichannel i w jaki sposób może wspierać Twój biznes?
09 styczeń

Omnichannel – co to jest? W ramach omnichannel dochodzi do zintegrowania kanałów komunikacji z kanałami sprzedaży. Taka strategia pozwala prowadzić handel wielokanałowo, dzięki czemu zapewnia klientowi jeszcze lepszy dostęp do oferty. Innowacyjną odpowiedzią na te potrzeby jest nasza platforma Omnicommerce, która pozwala wzmocnić przewagę konkurencyjną w niemal każdej branży. W efekcie sprzedaż staje się omnikanałowa, […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Funkcjonalności systemów B2B. – Jaki powinien być idealny system sprzedaży B2B?
04 sierpień

Ogólna charakterystyka i przegląd funkcjonalności systemów sprzedaży B2B Dzisiaj, systemy sprzedaży to nie tylko sklepy internetowe, ale również zaawansowane platformy internetowe przeznaczone do świadczenia usług w kanałach B2B i B2C. To efektywne kanały komunikacji do utrzymania relacji z klientem oraz rozwiązania obsługujące transakcje i procesy handlowe. System sprzedaży B2B przynosi wiele korzyści dla przedsiębiorcy. Pozwala […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Sprzedaż B2B – co to jest i na czym polega współpraca B2B?
06 lipiec

Sprzedaż B2B – co to jest? Sprzedaż B2B oznacza procesy i transakcje sprzedaży realizowane pomiędzy przynajmniej dwoma podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą (sprzedającym i klientem są firmy). W modelu B2B sprzedającymi i kupującymi są najczęściej osoby decyzyjne w organizacjach (prokurenci, decydenci) bądź pracownicy działów zakupów. Osoby te można określić jako: profesjonalistów, którzy dokładnie znają produkty i […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Prowadzenie sklepu internetowego – czy niezbędne jest założenie działalności gospodarczej?
28 sierpień

Założenie pierwszego sklepu internetowego często wiąże się z wieloma wątpliwościami, odnoszącymi się zarówno do aspektów technicznych, jak i kwestii prawnych. Czy żeby prowadzić sklep internetowy trzeba zarejestrować działalność gospodarczą? Najczęściej na właścicielu sklepu będzie ciążył taki obowiązek. Prawo przedsiębiorców dopuszcza jednak możliwość prowadzenia tzw. działalności nierejestrowej. Brak konieczności opłacania składek ZUS, po spełnieniu warunków określonych […]

ZOBACZ WIĘCEJ
8 najczęstszych powodów porzucania koszyków zakupowych
10 czerwiec

Prowadzisz sklep internetowy e-commerce? Zastanawiasz się, dlaczego klienci dodają produkty do koszyka, ale nie finalizują transakcji? Szukasz sposobów na zachęcenie klientów do dokończenia zakupów? Wyróżnić można naprawdę wiele powodów, przez które klienci nie decydują się na dokonanie zakupu i zamykają witrynę, mimo że do finalizacji zakupów pozostało tylko kilka kliknięć. Jakie mogą być powody porzucenia […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Jak działa dropshipping?
05 maj

Dropshipping to model sprzedaży, w którym sprzedawca zajmuje się przede wszystkim pozyskaniem klientów, przekazując złożone przez niego zamówienie dostawcy – hurtowni, odpowiadającej za wysyłkę towaru bezpośrednio do klienta. Taka współpraca to korzyści płynące dla obu stron – sklep internetowy nie musi prowadzić magazynu, skraca się również czas dostawy do klienta. W artykule wyjaśnimy, na czym […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Jak stworzyć identyfikację wizualną sklepu internetowego?
24 marzec

Prowadzisz sklep e-commerce? Zadbaj o jego wizerunek! Stwórz własną, rozpoznawalną markę. Na identyfikację wizualną składa się wiele elementów, które współtworzą spójny wizerunek marki. To firmowa kolorystyka, logo, a nawet krój czcionki. Czy wiesz, że dbając o identyfikację wizualną, budujesz pozycję firmy na rynku? Zastanawiałeś się kiedyś – dlaczego, gdy mowa o czerwonej etykiecie z białym […]

ZOBACZ WIĘCEJ
5 powodów, dla których warto założyć sklep internetowy
20 luty

Zastanawiasz się nad otworzeniem własnego sklepu internetowego? Pracujesz na etacie i poszukujesz dodatkowego źródła dochodów? Prowadzenie sklepu przede wszystkim kojarzy się ze koniecznością poniesienia dużych nakładów pieniężnych, znalezienia odpowiedniego lokalu wraz z miejscem do magazynowania towarów, dopełnienia formalności związanych z otworzeniem działalności gospodarczej. Pojawia się również obawa, że na zwrot kosztów inwestycji i osiąganie zysków […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Na co zwrócić uwagę podczas wyboru platformy B2B?
05 luty

Platforma B2B to szereg różnorodnych funkcjonalności, modułów dodatkowych, integracje np. z firmowym systemem ERP. Rozwiązania klasy B2B funkcjonują na rynku już od wielu lat. Co więcej, są coraz bardziej zaawansowane i dopasowane do potrzeb firm. Umożliwiają szybkie oraz intuicyjne zamawianie towarów. Jak wybrać platformę B2B? Na co zwrócić uwagę? Przygotowaliśmy krótki poradnik, w którym wyjaśniamy, […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Prowadzisz sklep internetowy? Poznaj nasz klucz do sukcesu
18 grudzień

Właściciele sklepów internetowych poszukują sposobów na zwiększenie sprzedaży, dotarcie do szerszego grona klientów oraz zyskanie stałych klientów. Prowadzenie sklepu internetowego jest obecnie dużym wyzwaniem, między innymi ze względu na konkurencyjność na rynku. Sklep internetowy jest atrakcyjnym kanałem sprzedaży, wyróżnić można naprawdę wiele zalet tej formy sprzedaży. Warto jednak podkreślić, że obowiązkiem każdego przedsiębiorcy jest dbanie […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Digitalizacja procesów zakupowych sposobem na oszczędności w organizacji
11 grudzień

Platformy e-commerce cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Zarówno klienci instytucjonalni, jak i indywidualni doceniają zalety zakupów w Internecie – oszczędność czasu, szybkość, dostęp do szerokiego asortymentu i atrakcyjne ceny to coś, co skutecznie przyciąga. Sprzedaż internetowa to nie tylko korzyści dla klientów, ale również samych sprzedawców. Dzięki pozyskaniu i analizie danych dotyczących klientów dokonujących zakupów […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Integracja OMNIcommerce z Comarch ERP
02 listopad

Niewiele osób podczas wyboru platformy sprzedaży, zwraca uwagę na integrację wybranego rozwiązania z oprogramowaniem klasy ERP, choć powinno to być jedno z ważniejszych kryteriów. Dlaczego? Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule. Oprogramowanie ERP jest wykorzystywane przez wielu przedsiębiorców – nie tylko usprawnia pracę, ale także komunikację i przepływ informacji w firmie. Platformy sprzedażowe znacznie różnią się […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Integracja OMNIcommerce z Symfonia
27 październik

Platforma sprzedażowa OMNIcommerce posiada integrację z oprogramowanie ERP np. Sage Symfonia, służącym do zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki temu firma zyskuje kompleksowe narzędzie, a przepływ danych jest sprawny i szybki. Oprogramowanie typu ERP to zaawansowane systemy, często składające się z różnorodnych modułów, wykorzystywane w celu optymalizacji procesów zachodzących w firmie. Wyobrazić sobie wystarczy działalność dużego przedsiębiorstwa, zatrudniającego […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Integracja OMNIcommerce z WAPRO ERP
20 październik

OMNIcommerce to nasze autorskie rozwiązanie, platforma obsługi transakcji handlowych, intuicyjna, funkcjonalna i zaawansowana. Integracja z systemem WAPRO? Nasz produkt posiada również taką funkcjonalność. Co więcej, poza integracją z oprogramowaniem ERP, możliwa jest także integracja z innymi rozwiązaniami wykorzystywanymi w firmie. Wybierając OMNIcommerce stawiasz na nowoczesne rozwiązania, optymalizację procesów w przedsiębiorstwie, dbając o jego rozwój. Oprogramowanie […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Jak działa konfigurator produktów? Poznaj funkcjonalności Omnicommerce.
13 październik

E-commerce to niezwykle dynamicznie rozwijająca się dziedzina, pod wieloma względami. Przedsiębiorcy wykorzystują różne sposoby na zachęcenie klientów do skorzystania z ich oferty. Wyróżnić się na tle konkurencji nie jest jednak łatwo. Wbrew pozorom niska cena jest tylko jednym z aspektów, branym pod uwagę podczas robienia zakupów. W przypadku niektórych produktów znaczenie odgrywa również możliwość dowolnej […]

ZOBACZ WIĘCEJ
B2B oraz B2C – wybieraj świadomie rozwiązania dopasowane do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa
19 wrzesień

Istnieje wiele definicji pojęć B2B oraz B2C. Pod terminem B2B kryją się relacje business to business, czyli relacje pomiędzy dwoma przedsiębiorcami. Z kolei pojęcie B2C – business to consumer – odnosi się do relacji pomiędzy firmą, a klientem. W najprostszym ujęciu rozróżnienie obu definicji polega na określeniu odbiorcy końcowego usług. Transakcje B2B oraz B2C służą […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Platformy e-commerce w B2B – poznaj podstawowe korzyści
27 sierpień

Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań dla przedsiębiorców, pozwalających optymalizować procesy w firmie. Podkreślić należy, że owe rozwiązania cieszą się coraz większą popularnością i są chętnie wybierane przez właścicieli oraz osoby zarządzające przedsiębiorstwami. Platformy e-commerce B2B mogą być wdrożone w każdej branży. Służą one nie tylko dotarciu do nowych kontrahentów, czy też zwiększeniu sprzedaży. Dzięki […]

ZOBACZ WIĘCEJ
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter