B2B

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….

Funkcjonalności

OMNIcommerce B2B to rozbudowana sieć funkcjonalności i modułów dodatkowych, które wspólnie tworzą kompleksowe narzędzie do budowania i prowadzenia relacji z klientami biznesowymi.

OMNIcommerce jest jedną platformą, która umożliwia pracę wielu działów i optymalizację procesów biznesowych o różnorodnej specyfice i poziomie rozbudowania.

OMNIcommerce to sklep B2B dla:

Twoich klientów biznesowych

Przeglądaj oraz zmieniaj koszyki oraz schowki w aplikacji. Koszyki oraz schowki są zsynchronizowane.

Zobacz więcej

Twoich klientów detalicznych

Wyszukuj produkty z każdego miejsca w aplikacji. Skorzystaj z wyszukiwania głosowego i filtrowania listy produktów za pomocą komendy „+” i „-„ .

Zobacz więcej

Twojego działu sprzedaży

Przeglądaj promocje dostępne w sklepie i aplikacji oraz specjalne akcje promocyjne dostępne tylko w aplikacji

Zobacz więcej

Twoich przedstawicieli terenowych

Przeglądaj listę dokumentów oraz zamówień wraz ze statusami ułatwiającymi weryfikację Twoich zakupów

Zobacz więcej

Wszystkie aplikacje współpracują ze sobą tworząc potężny system B2B wsparcia sprzedaży oraz realizacji transakcji. Dzięki wysokiej klasy integracji z systemami ERP dane przetwarzane przez sklep B2B są zawsze aktualne i stanowią bezpośrednią korzyść. Omnicommerce szybko i skutecznie dostarcza korzyści dla Twojego biznesu.

Spotkajmy się i porozmawiajmy o możliwościach jakie oferujemy Twojej firmie.

Panel administracyjny

Intuicyjne i uporządkowane zarządzanie

Nasz panel umożliwia sprawne zarządzanie wszystkimi funkcjonalnościami platformy i zapewnia szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji wspierając zespół ecommerce w codziennej pracy.

  • zarządzanie artykułami niezależnie od systemu ERP (np. własne grupowanie, kategorie wielopoziomowe, indkesy, aliasy nazewnicze),
  • tworzenie zaawansowanych promocji oraz pakietów promocyjnych,
  • zaawansowane raportowanie RFM,
  • wizualizacje statystyk zachowań użytkowników,
  • segmentację klientów,

Konfiguratory

czyli tworzenie produktów od podstaw

Konfigurator Produktów to moduł dla najbardziej wymagających klientów posiadających w swojej ofercie produkty, które klient końcowy może samodzielnie skonfigurować. Na bazie zespołu cech dostępnych w konfiguratorze obliczona zostaje cena produktu końcowego, a nawet przybliżony okres realizacji skonfigurowanego, zgodnie z indywidualnymi wymaganiami, produktu.

Zmienne wpływające na końcową cenę produktu oraz samo oczekiwane działanie konfiguratora określone zostają na etapie analizy potrzeb.

Konfigurator Produktów sprawdzi się w firmach produkcyjnych, ale może znaleźć zastosowanie również dla takich czynności jak np. elektroniczne zamawianie personalizowanego tortu czy prezentu okolicznościowego.

Ofertowanie

szybka komunikacja to podstawa negocjacji cenowych

Sklep B2B posiada elastyczne i funkcjonalne moduły ofertowania, pierwszy z nich umożliwia klientowi stworzenie oferty dla klienta końcowego bezpośrednio z poziomu panelu klienta z uwzględnieniem marży, rabatów i promocji specjalnych.

Drugim z modułów, jest Moduł Zapytań Ofertowych, który stworzony został z myślą procedowania zapytań ofertowych i przetargowych pomiędzy klientem B2B a opiekunem handlowym. Kontrahent ma możliwość złożenia zapytania o wybrany produkt wskazując interesujące go warunki (m.in. ilość, cena, data realizacji, klient końcowy). Komunikacja pomiędzy kontami klienta i jego opiekuna odbywa się w bieżącym czasie, a wszystkie zmiany alertowane są mailami. Moduł umożliwia również wersjonowanie ofert oraz negocjowanie ich warunków między stronami

Serwis

pełna kontrola produktu i uporządkowanie pracy serwisu

Moduł Serwisowy dedykujemy wszystkim firmom, które wykonują serwisowanie zakupionych przez klientów produktów. Moduł podzielony jest na cztery części: rejestrację konta, rejestrację produktu, serwis oraz panel administratora serwisu.

Moduł Serwisowy może zostać zintegrowany z ERP przedsiębiorstwa, dzięki czemu możliwa będzie wymiana informacji takich jak: kartoteki produktów serwisowych, tworzenie nowych kontrahentów serwisowych, przekaz zleceń serwisowych do ERP, wymiana statusów itp.

Wdrożenie Modułu Serwisowego w ramach Omnicommerce B2B to nie tylko optymalizacja obsługi zgłoszeń serwisowych, ale także wygodne narzędzie dla klientów, którzy w jednym miejscu posiadają dostęp do zarejestrowanych produktów, całej historii serwisowej oraz informacji o datach gwarancji.

Reklamacje

reklamacje i zwroty bez wypełniania długich drukowanych formularzy

W ramach modułów dla naszego Omnicommerce B2B opracowaliśmy wygodny i łatwy w użytku moduł zarządzania reklamacjami i zwrotami. Moduł RMA jest kanałem bezpośredniej komunikacji dla klienta i działu firmy obsługującego rozpatrywanie reklamacji.

W Module RMA klient zgłasza reklamację lub zwrot wyszukując produkt, który następnie zostaje przypisany do dokumentu, na podstawie którego nastąpiło wydanie produktu do klienta. W module opracowane zostały różne procedury przepływu zgłoszenia w zależności od rodzaju składanej reklamacji.

SCM - Dostawca / Podwykonawca

kontrola nad zleceniami dla dostawców i podwykonawców

Moduł umożliwia komunikację z dostawcami i/lub podwykonawcami, a do jego podstawowych funkcjonalności należą:

  • tworzenie zapytań o cenę i warunki dostawy do dostawców i podwykonawców,
  • tworzenie zamówień do dostawców oraz wysyłka zamówień bezpośrednio z poziomu panelu,
  • zapis utworzonych zamówień,
  • modyfikacja zamówień w oparciu o zmiany naniesione przez dostawcę a zaakceptowane przez zamawiającego,
  • panel dla oferenta oraz dostawcy do składania ofert / potwierdzania statusu realizacji zamówienia,
  • monitorowanie statusów zamówień,
  • porównywanie otrzymanych ofert,
  • pełna kontrola nad zleceniami przekazanymi do podwykonawców.

Funkcjonalności B2B

Platforma B2B występuje w dwóch wariantach funkcjonalnych: standardowym [STD] oraz rozszerzonym [PRO]. Lista funkcjonalności wchodzących w skład obu wariantów wyszczególniona została poniżej.

 

 

KATALOG ARTYKUŁÓWPROSTD

Prowadzenie katalogu produktów zawierającego cechy (np. waga, opakowanie), ceny, opisy (zastosowanie, porady). Prezentowanie zdjęć produktów, załączników w postaci plików (np. instrukcje). Zarządzanie produktami z poziomu hierarchicznej struktury drzewa cech, kategorii, wariantów.

WYSZUKIWARKAPROSTD

Wyszukiwarka produktów indeksująca nazwy, numery katalogowe, cechy*, inne dane* ustalone w trakcie wdrożenia (*wersja rozszerzona wyszukiwarki)

PORÓWNYWARKAPROSTD

Umożliwienie porównywania wybranych produktów przez użytkownika, zarówno wizualne, jak i za pomocą cech, cen itd.

OBSŁUGAPROSTD

Proces wyboru artykułu, sprawdzenia dostępności, walidacji finansowej w systemie ERP lub płatności natychmiastowej dzięki integracji z Przelewy24 oraz PayU, umożliwiająca dokonanie zakupu podczas 1 wizyty.
Możliwość składania zamówień bez walidacji płatności (kontrahenci przelewowi).
Możliwość kontroli stanu kontrahenta w ERP (czy przekroczony kredyt kupiecki, czy kontrahent zablokowany itd.).
Możliwość dodawania wielu pozycji do koszyka.

PRZECHOWALNIAPROSTD

Umożliwia tworzenie indywidualnych koszyków np. z prezentami.

ZARZĄDZANIE EKSPOZYCJĄ TOWAROWĄPROSTD

Realizowane poprzez eksponowanie w ustalonych obszarach witryn systemu:
  • towarów najchętniej kupowanych (topseller),
  • towarów które kupili inni,
  • towarów będących nowościami,
  • towarów znajdujących się w promocji,
  • towarów z określoną cechą.
Panel administracyjny umożliwia ręczne dodawanie pozycji do ww. kategorii, ale również posiada wbudowany moduł prowadzący statystyki dla najchętniej kupowane oraz towary które też kupili inni.
Mechanizm prezentacji produktów daje również możliwość:
  • komentowania i oceniania (w skali, lub gwiazdkami) produktów,
  • powiadamiania znajomego o znalezionym produkcie,
  • porównywania wybranych produktów z listowaniem cech (*moduł porównywarki produktów),
tworzenia zestawów z wybranych produktów (wiązania)

KATEGORIE WIRTUALNEPROSTD

OMNIcommerce B2B umożliwia zakładanie wirtualnych kategorii, nie związanych ze strukturą informacyjną w kartotekach systemu ERP. Kategorie te mogą służyć promowaniu kolekcji produktowych i zawierać wybrane produkty z kategorii liniowych – tych wynikających z ogólnie przyjętego podziału asortymentów.

WIELOJĘZYCZNOŚĆ I WIELOWALUTOWOŚĆPROSTD

Platforma B2B obsługuje wiele języków oraz walut. Dostępność asortymentu lub ceny mogą być zależne od lokalizacji językowej. Ceny mogą być przeliczane w oparciu o tabelę kursów z ERP.

ZARZĄDZANIE CENAMIPROSTD

Pobieranie cen z systemu ERP (ceny grupowe, ceny indywidualne) z możliwością dalszej obróbki mechanizmami OMNIcommerce B2B (grupy cenowe, ceny indywidualne, rabat liniowy).

PROMOCJEPROSTD

OMNIcommerce B2B posiada mechanizm tworzenia i monitorowania promocji. Za jego pomocą, można w kilku krokach utworzyć promocję:
  • na wybrany artykuł, na określoną kategorię lub cechę artykułów
  • dla wybranych kontrahentów, dla grupy lub dla wszystkich
  • obowiązującą w określonym czasie lub [PRO] do osiągnięcia wskazanego poziomu ilościowego produktu lub sprzedania w promocji określonej wartości produktów,
  • mechanizm naliczania ceny w promocji, poprzez ustalenie rabatu/narzutu,
  • oraz monitorować promocję zliczając obroty z tytułu zamówień na artykuły objęte promocją.
Prezentowanie ‘starej ceny’ jako przekreślonej, możliwość informowania o liczbie dni do końca promocji, możliwość włączenia happy hour, powodująca dalszą, dodatkową zmianę ceny np. na 3 godziny według ustalonego harmonogramu.
Bieżący podgląd na zamówienia zawierające pozycje z promocji, generowanie danych do zestawień o czasie do pierwszej sprzedaży, do wyczerpania puli produktów z promocji.

PRODUKTY POWIĄZANEPROSTD

OMNIcommerce B2B wyposażony jest w mechanizm oferowania produktów wiązanych. System B2B prowadzi tabelę powiązań z informacją o relacji pomiędzy asortymentami i prezentuje tą informację użytkownikowi.

ZAMIENNIKI/TABELA KOMPATYBILNOŚCIPROSTD

OMNIcommerce B2B może pobierać z systemu ERP informację o zamiennikach oraz tabelę kompatybilności z innymi produktami. Informacje te mogą być prezentowane w szczegółach wyrobu oraz w wyszukiwarce (szukaj pośród zamienników).

LINKI SYMBOLICZNEPROSTD

Dzięki zastosowaniu mechanizmu mapowania nazw asortymentu oraz nazw kategorii, administrator ma możliwość zmienić ww. daną na nową bez utraty pracy poświęconej pozycjonowaniu natywnemu wybranego hasła linkującego bezpośrednio do produktu. System B2B pamięta wstecz wszystkie zmiany, dzięki czemu bez względu na zmiany po stronie systemu ERP (np. ujednolicanie nazewnictwa lub porządkowanie kartotek).

SPRZEDAŻ ŁĄCZONAPROSTD

Po wybraniu artykułu system B2B może:
  • zaproponować artykuł powiązany,
  • zaproponować sprzedaż wiązana w nowej cenie wynikającej z dodania cen jednostkowych pomniejszonych o np. rabat (pakiet).

REGUŁY BIZNESOWEPROSTD

Po wybraniu artykułu system B2B może:
  • zastosować ilość wynikającą z parametru logistycznego (np. pełne opakowanie / warstwa / paleta) – konfigurowalne na poziomie artykułu lub artykułu oraz klienta,
  • zastosować ograniczenie zamawianej ilości,
  • wyświetlić informacje o przewidywanym czasie dostępności artykułu.

SYSTEM PROFILOWANIA UŻYTKOWNIKA: STREFA KLIENTAPROSTD

Zapamiętująca:
  • preferencje Klienta w zakresie wyświetlania (np. liczba wierszy, duże/małe ikony),
  • dane profilowe jak adres, adres dostawy, dane finansowe jak paragon lub faktura,
  • zamówienia historyczne kontrahenta oraz informacje o sposobie dostawy, numerze listu przewozowego,
  • monitorowanie i powiadamianie o zmianie danych obserwowanych produktów (mechanizm czujek na cenę, dostępność, promocję),
  • asortyment dodany do przechowalni.

TRANSPORT I KOSZTY PRZESYŁKIPROSTD

System umożliwia realizację przesyłek za pomocą firm kurierskich oraz poczty, za pobraniem oraz przesyłek opłaconych. OMNIcommerce B2B umożliwia skonfigurowanie wartości zamówienia, od którego np. koszt przesyłki pokrywa sprzedający lub koszt przesyłki jest zmniejszany itd. Transport doliczany jest do zamówienia i razem z nim wprowadzany do ERP.

INTEGRACJA Z SYSTEMEM ERPPROSTD

Poprzez odczyt Informacji o produktach, podziału kategorii, opisów, zdjęć, Informacji o statusie zamówienia B2B, wydaniu z magazynu, wysyłce. Zapis do systemu ERP zamówienia, sprawdzenie jego korekty (modyfikacji wykonanej przez operatora), dodaniu kontrahenta.
W przypadku braku połączenia z bazą ERP, platforma B2B pracuje w trybie offline, zachowując pełną funkcjonalność. W momencie wznowienia połączenia następuje przepisanie zamówień, dodanie kontrahentów itd. Integrator umożliwia ustawienie dowolnej częstotliwości dla poszczególnych operacji – ma to na celu zmniejszenie obciążenia serwera ERP oraz www, a także ilości przesyłanych danych. Stany magazynowe oraz stan promocji aktualizowany jest przy każdym zalogowaniu lub utworzeniu sesji przez użytkownika.

IMPORT / EXPORT CEN PROSTD

Artykułów do XLS. Umożliwia generowanie formatowanego cennika XLS oraz grupową obróbkę danych, niezależnie od cen w systemie ERP.

EXPORT CEN PROSTD

Za pomocą mechanizmu eksportu tworzącego sformatowany plik XLS – będący katalogiem z linkami hypertextowymi, zdjęciami itd.

Moduły dodatkowe

 

MODUŁ KOMUNIKACYJNY

Wielokanałowa komunikacja z użytkownikiem na każdym etapie składania i realizacji zamówienia B2B. Zależnie od konfiguracji system może wysyłać email/sms w momencie złożenia zamówienia, przyjęcia płatności, utworzenia listu przewozowego, potwierdzenia doręczenia przesyłki.

pokaż więcej

Moduł ten służy również do obsługi akcji marketingowych – mailingowych, takich jak newsletter promocyjny. Wysyłka przygotowana jest na szablonach html zgodnych z koncepcją graficzną witryny. Może służyć do dystrybuowania zapowiedzi o nowych artykułach, wysyłki kuponów rabatowych itd.

Wysyłka tworzona jest na podstawie bazy zarejestrowanych użytkowników OMNIcommerce, oraz baz zewnętrznych, którymi system może być zasilony. System uwzględnia preferencje klienta w zakresie kontaktu i obsługę zgód, w tym zapisywanie się i rezygnację z otrzymywania powiadomień.

Zaletą modułu jest możliwość generowania graficznego newsletter’a bezpośrednio z poziomu OMNIcommerce, załączając informacje z bazy danych sklepu – takie jak zapowiedzi, nowości albo zniżkowe kody promocyjne. Linki osadzone w newsletterze prowadzą do artykułów w systemie OMNIcommerce.

MODUŁ MONITOROWANIA PŁATNOŚCI

Zintegrowany z rozrachunkami systemu ERP. Przesyła do wybranych kontrahentów (za pomocą email lub SMS) informacje o stanie należności / zobowiązań oraz:

  • przypomnienia przed terminem płatności - określone czasy, różne szablony / treści;
  • ponaglenia w przypadku braku wpłaty po terminie płatności – jw.;
  • podziękowanie za wpłatę.
pokaż więcej

Wysyłka oparta jest o szablony profilowane do kontrahenta oraz rodzaju zdarzenia. Wysyłki realizowane są automatycznie, a moduł prowadzi ich rejestr oraz przechowuje status dostarczenia.

MODUŁ OBSŁUGI PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Moduł odpowiedzialny za zarządzanie programami lojalnościowymi zarówno w handlu internetowym jak i tradycyjnym. Moduł obsługuje artykuły oraz klientów.

Moduł nalicza punkty przyporządkowane do asortymentów (ilość) lub do zamówień (wartość). Klienci Internetowi identyfikowani są automatycznie.

pokaż więcej

System umożliwia bieżący podgląd liczby uzyskanych punktów – zarówno podczas zakupów w Internecie oraz wymianę zebranych punktów na nagrody. Nagrodami mogą być artykuły z poza oferty sklepu, wybrane produkty z katalogu lub rabat wartościowy odpowiadający liczbie punktów.

Moduł odpowiedzialny jest również za:

  • generowanie, przydział i obsługę kodów rabatowych, które wprowadzone podczas składania zamówienia powodują naliczenie rabatu;
  • prowadzenie rejestru kodów z historią ich wykorzystania.

MODUŁ DOSTAWY

OMNIcommerce monitoruje proces realizacji zamówienia B2B po zapisaniu go do systemu ERP. W momencie powstawania dokumentu wydania z magazynu, OMNIcommerce dzięki integracji z oprogramowaniem kurierskim:

pokaż więcej
  • dodaje kontrahenta z adresem wysyłki do systemu kurierskiego;
  • dodaje numer wygenerowanego listu przewozowego do zamówienia i może informować o nim klienta;
  • odczytuje informację o statusie doręczenia przesyłki i może o nim informować klienta;
  • odczytuje informację o pobraniach i składuje ją dla danego zamówienia.

Moduł obsługuje naliczanie ewentualnych opłat za opakowania. Moduł integrowany jest każdorazowo z wybranym systemem firmy kurierskiej. Zakres integracji uzależniony jest od możliwości systemu firmy kurierskiej.

MODUŁ OFERTA HANDLOWA

Rozbudowany moduł służący do tworzenia ofert handlowych przez przedstawicieli handlowych.

pokaż więcej

Moduł umożliwia:

  • wybór asortymentu, ilości, sposobu pakowania,
  • ustalenie ceny końcowej lub ceny jednostkowej (tryb sumowania),
  • wyceny usług dodatkowych realizowanych przez firmę,
  • ustalenie warunków dodatkowych (które definiuje administrator OMNIcommerce), np. płatność, transport, termin związania ofertą, uwagi,
  • utworzenie 1 oferty dla wielu kontrahentów,
  • powielanie istniejących ofert,
  • wersjonowanie ofert,
  • nadawanie ofertom statusów.

Moduł umożliwia wczytanie logo, danych adresowych i kontaktowych partnera handlowego. Oferta otrzymuje kolejny numer systemowy, zapisywana jest w bazie danych i eksportowana do pliku PDF oraz XLS.

Moduł zapewnia możliwość wysyłki oferty e-mailem:

  • jako załącznik XLS;
  • jako raport Crystal Reports PDF;
  • publikowania oferty w profilu klienta w OMNIcommerce;
  • informowania klientów o złożonych im ofertach, wyszukiwanie ofert oraz zamianę zaakceptowanej przez klienta oferty (w części lub całości).

MODUŁ RMA (AWIZACJI ZWROTÓW)

Moduł jest użyteczną funkcją dodatkową dla OMNIcommerce, umożliwiającą bezpośrednią komunikację pomiędzy Klientem a Administratorem Zwrotów poprzez dedykowany moduł w panelu klienta B2B.

pokaż więcej

Moduł RMA bazuje na zwrocie pozycji odniesionych do dokumentu WZ (również takich, które zostały wystawione przed wdrożeniem B2B), dzięki czemu Klient może wskazać, z którego dokumentu następuje zwrot towaru. Moduł może limitować okres wstecz do jakiego można zrealizować zwrot, np. 12 miesięcy. Dodatkowo moduł zwrotu może wymagać podania numeru seryjnego urządzenia, powodu zwrotu, określenia stanu zwracanego towaru (np. rozpakowany, nienaruszony itd.). Zwroty są akceptowane przez administratora zwrotów.

Funkcjonalności:

  • Możliwość zarejestrowania zwrotu produktu bezpośrednio z panelu klienta (brak konieczności ponownego logowania).
  • Możliwość przyznania uprawnień do zgłaszania zwrotów produktów wybranym użytkownikom po stronie Klienta (poprzez wypełnienia wniosku rejestracji nowego konta B2B, do którego dodane zostanie pole przyznania uprawnień do korzystania z modułu awizacji zwrotów).
  • Dostęp do dokumentów wydania z poziomu panelu klienta.
  • Możliwość rejestracji zwrotu w oparciu o wybrany dokument wydania, rejestracja może dotyczyć:
    • całego dokumentu WZ;
    • całej pozycji z dokumentu WZ;
    • wybranej ilości z danej pozycji na dokumencie WZ (ilość wskazana do zwrotu nie może być większa niż całość pozycji).
  • Obowiązek wskazania podczas rejestracji zwrotu jego przyczyny zgodnie z dostępnym słownikiem.
  • Panel administratora umożliwiający m.in.:
    • akceptację/odrzucenie zgłaszanych przez Klienta zwrotów przed ich wysyłką do siedziby firmy;
    • wygenerowanie etykiety RMA opatrzonej kodem kreskowym oraz możliwość poszukiwania zwrotu po kodzie etykiety RMA;
    • możliwość oceny zwrotu dokonanego przez Klienta oraz wydania dalszych dyspozycji związanych ze zwróconym towarem (np. korekta / wymiana).
  • Możliwość dołączenia do zgłoszenia dodatkowych dokumentów (np. list przewozowy z numerem nadanej przesyłki zwrotu).
  • Automatyzacja wysyłki do Klienta powiadomień e-mail o: statusach zgłoszenia, możliwości wydruku etykiety RMA, decyzji w temacie zgłoszenia.
  • Wewnętrzna wysyłka mailowa statusów dla danego zgłoszenia do użytkowników wskazanych przez Klienta – wysyłka mailingu wewnętrznego zależna będzie od decyzji administratora zwrotów w temacie dalszego postępowania ze zgłoszeniem (np. w przypadku odrzucenia zwrotu poinformowanie handlowca- opiekuna klienta).

Dodatkowe informacje:

Klient po otrzymaniu wiadomości e-mail o akceptacji zwrotu może wydrukować etykietę RMA z panelu klienta. Przejście do panelu klienta będzie możliwe bezpośrednio z otrzymanego maila lub po zalogowaniu do panelu B2B.

Moduł nie zakłada obsługi zamawiania kuriera, Klient będzie więc zobligowany do zamówienia kuriera na własny koszt, może jednak dodać w panelu plik listu przewozowego i/lub sam jego numer.

MODUŁ DOSTAWCA

Moduł umożliwia komunikację z dostawcami, a do jego podstawowych funkcjonalności należą:

pokaż więcej
  • tworzenie zapytań o cenę i warunki dostawy do potencjalnych oferentów
  • tworzenie zamówień do dostawców oraz wysyłka zamówień bezpośrednio z poziomu panelu,
  • zapis utworzonych zamówień,
  • tworzenie zapytań o cenę do dostawców,
  • modyfikacja zamówień w oparciu o zmiany naniesione przez dostawcę a zaakceptowane przez zamawiającego,
  • panel dla oferenta oraz dostawcy do składania ofert / potwierdzania statusu realizacji zamówienia,
  • monitorowanie statusów zamówień,
  • porównywanie otrzymanych ofert.

MODUŁ SERWISOWY

Moduł umożliwiający rejestrację produktu oraz zgłoszenia przez klienta zapotrzebowania na serwis produktu. Możliwe jest wprowadzenie odrębnych procedur dla zgłoszeń w okresie gwarancyjnym oraz zgłoszeń pogwarancyjnych.

pokaż więcej

Przykładowe funkcjonalności:

  • zarządzanie produktami podlegającymi serwisowaniu z poziomu panelu administracyjnego;
  • automatyczne obliczanie terminu końca gwarancji oraz automatycznego przedłużania okresu gwarancji o czas, w którym produkt był serwisowany (o ile jest to naprawa gwarancyjna),
  • możliwość ponownego zgłoszenia tego samego produktu do serwisu oraz przejrzysta historia napraw wykonywanych w ramach jednego produktu,
  • możliwość zintegrowania modułu z kurierem oraz automatyzacji generowania listów i etykiet przewozowych (*opcjonalnie),
  • informowanie mailowe i/lub sms o zmianach statusu zlecenia serwisowego.

MODUŁ OBSŁUGI DOSTAW

Moduł umożliwia elastyczną konfigurację minimum logistycznego transportu indywidualnie dla każdego klienta oraz produktu.

pokaż więcej
Umożliwia stworzenie reguł specjalnych dla ww. oraz zapewnia kalkulację kosztów transportu która może zostać udostępniona klientowi na platformie w trakcie składania zamówienia B2B. Moduł bazuje na regułach transportowych związanych z wagą i kubaturą zamówienia oraz oczekiwanej strukturze pakowania, dzięki czemu w przybliżeniu może określić ilość paczek, palet, wagę ogólną przesyłki i dopasować regułę transportową które te warunki spełniają.

MODUŁ DROPSHIPPING

Moduł umożliwiający przeniesienie całości procesu przygotowania i wysyłki produktów na dostawcę lub dostawców.

pokaż więcej
W ramach modułu planowany jest dedykowany obieg zamówienia, w którym rola platformy sprzedażowej ogranicza się do prezentacji produktu, zebrania zamówienia B2B i przekazania go bezpośrednio do dostawcy odpowiedzialnego za np. konkretną grupę produktów z bazy OMNIcommerce. To dostawca jest odpowiedzialny za kompletację zamówienia i jego wysyłkę.
omnimobile

Poznaj aplikację mobilną OmniMobile

Dedykowana aplikacja, dzięki której klienci będą mieli Twoje produkty dosłownie na wyciągnięcie ręki!
Zobacz więcej

Integracje

Jak wdrażamy?

1

ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA

W trakcie analizy chcemy jak najlepiej poznać oczekiwania i potrzeby funkcjonalne. Rozplanujemy ekspozycję towarową, poznamy organizację cen i promocji, zaplanujemy kroki realizacji procesu realizacji zamówień, obsługi serwisu czy reklamacji

Dzień 1
2

KONTENT I GRAFIKA

W tym kroku zgromadzimy kontent produktowy, ustalimy wymagania względem layoutu, kompozycji i banerów oraz przystąpimy do realizacji grafik, skryptów i efektów odpowiedzialnych za animację i prezentację oferty

Dzień 14
3

Integracja z ERP i START

Uruchomienie standardowej wersję OMNIcommerce

4

ADAPTACJA OMNICOMMERCE

Przygotowanie zestawu funkcjonalności zgodnie z wymaganiami określonymi na etapie analizy przedwdrożeniowej – realizowana na dwóch poziomach: od strony panelu klienta oraz konsoli administracyjnej

Dzień 45
5

MODUŁY DODATKOWE

Przygotujemy i połączymy OMNIcommerce z wybranymi Modułami Dodatkowymi

Dzień 60
6

WDROŻENIE

Wdrożymy Twój system OMNIcommerce B2B i zasilimy go danymi z ERP

Dzień 80
7

TESTY WDROŻENIOWE, PILOTAŻ

Po uruchomieniu platforma B2B oddawana jest do testów

8

URUCHOMIENIE I WSPRACIE ROZRUCHOWE

Cały czas opiekujemy się Twoim OMNIcommerce B2B, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne

Dzień 100
9

SLA

Cały czas opiekujemy się Twoją platformą B2B, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne

10

STAŁY ROZWÓJ

Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości OMNIcommerce B2B, żeby na bieżąco odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i użytkowników

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. E. Romera 10, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter