Integracje B2B

Integracje B2B

Dla wielu klientów platform e-commerce B2B istotną kwestią są integracje dostępne w ramach konkretnego systemu. Dzieje się tak m.in. ze względu na rosnące oczekiwania kontrahentów i partnerów biznesowych, dla których duże znaczenie ma sprawne przetwarzanie informacji. Odpowiednia kombinacja systemów, rozszerzeń, czy aplikacji pozwala na skuteczną i bezpieczną wymianę plików oraz wiadomości biznesowych. Właśnie dlatego korzystanie z odpowiednich integracji odgrywa tak ważną rolę w kontekście platform e-commerce.

Jakie integracje obsługuje Omnicommerce?

Systemy, z którymi integruje się Omnicommerce, to wyłącznie zaufane, polecane oprogramowania. Wśród nich dostępne są programy obsługujące płatności, wysyłkę, hurtownie, oraz programy magazynowo-księgowe. Jedną z opcji jest Comarch ERP Optima przeznaczony do zarządzania małymi i średnimi firmami. Potwierdzeniem jego dobrej renomy jest fakt, że znajduje się wśród najczęściej wybieranych programów księgowych przez biura rachunkowe i doradców podatkowych.

Kolejne oprogramowanie to Comarch CDN XL, które wyróżnia się nowoczesnym designem i modułową konstrukcją. Pozostałe dwa systemy to WAPRO ERP, który efektywnie zwiększa konkurencyjność, a przy tym jest prosty w instalacji i konfigurowaniu, oraz SAP Business One cieszący się dużą popularnością wśród właścicieli małych i średnich firm. Koszty zakupu SAP nie są wysokie, a umożliwia on efektywne zarządzanie całym przedsiębiorstwem.

Zobacz także: Sklep e-commerce | Omnichannel | Platforma e-commerce | Platforma B2B

Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter