Case Study - Fellowes

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….
logo fellowes

Globalny producent i dystrybutor produktów, takich jak: urządzenia biurowe, rozwiązania do archiwizacji i zarządzania przestrzenią biurową, oczyszczacze powietrza, nowoczesne akcesoria dla urządzeń mobilnych. Produkty naszego Klienta mają na celu poprawienie jakości organizacji pracy, domu czy podróży. Firma istnieje od ponad 100 lat i stale się rozwija poszerzając bazę oferowanych produktów.

Oczekiwania klienta

Stworzenie rozwiązania klasy e-commerce, które w kompleksowy sposób wesprze szeroko rozumiane działania sprzedażowe i obsługę posprzedażową. Udostępnienie klientom sektora B2B spójnej i łatwej w użytkowaniu bazy wiedzy produktowej oraz narzędzia komunikacji z opiekunem handlowym i działem technicznym. Zintegrowanie narzędzia z systemem ERP przedsiębiorstwa i stroną internetową oraz zapewnienie automatycznej trójstronnej wymiany danych.

Wdrożenie OMNIcommerce

Po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta, przystąpiliśmy do adaptacji i wdrożenia rozbudowanego o kilka Modułów Dodatkowych rozwiązania OMNIcommerce. Podczas wdrożenia współpracowaliśmy z: działem marketingu, działem obsługi klienta, działem handlowym, działem logistyki, serwisem i działem wsparcia technicznego.

Wdrożone rozwiązanie OMNIcommerce stało się nie tylko szeroką bazą wiedzy o produkcie, promocjach, ale także narzędziem do komunikacji na płaszczyźnie dział handlowy – klient w zakresie prowadzenia zapytań ofertowych, przetargowych i negocjacji cenowych, oraz na płaszczyźnie serwis – klient w zakresie kompleksowej obsługi procesu składania i realizacji zleceń serwisowych. Podczas wdrożenia OMNIcommerce, poza systemem ERP, zostało zintegrowane z m.in. firmą kurierską i systemem obsługi marketingu mobilnego.

Najważniejsze usprawnienia po wdrożeniu



1
ujednolicona baza wiedzy produktowej
2
płynność przepływu informacji pomiędzy kilkoma działami przedsiębiorstwa
3
możliwość przyznawania uprawnień do dodatkowych modułów tylko dla wybranych klientów
4
uproszczenie procedury zgłaszania zapotrzebowania na nowe konto B2B
5
automatyzacja przepływu informacji pomiędzy użytkownikami OMNIcommerce (przepływ informacji, zamówień, statusów w bieżącym czasie)
6
dostęp z jednego miejsca do: rozrachunków, historii zamówień oraz możliwość szybkiego tworzenia ofert dla klienta końcowego, wyliczania marż dla ofert, raportów sprzedażowych i finansowych
7
możliwość wysłania zapytania ofertowego, negocjowania warunków, przekształcenia go w zamówienie z jednego miejsca, bez konieczności szukania maili z wcześniejszą korespondencją czy warunków SIWZ
8
pełna kontrola nad zarejestrowanymi urządzeniami oraz procesem realizacji zleceń serwisowych i historii napraw

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter