Informacje o kontrahentach handlowca w podziale na statusy. Możliwość dodawania potencjalnych klientów, obsługi ankiet zbierających informacje, szacowania potencjału i kwalifikacji odbiorcy. Pełen zestaw informacji o aktywności klienta, dotychczasowych ankiet handlowych, warunkach współpracy, historii spotkań, ofert wraz z dokumentami, Informacje o kontrahencie: sprzedaż w podziale na kategorie asortymentowe i artykuły, rozrachunku, reklamacje i zwroty. Planowanie zadań / spotkań z danym klientem, wizyt, inwentaryzacji terenu i umieszczenie go w kalendarzu, Tworzenie notatek, ofert, ankiet podczas spotkania. Planowanie tras i zarządzanie nimi oraz optymalizacja. Możliwość tworzenia umów na podstawie ofert i podpisywania ich elektronicznie podczas spotkania z klientem (wersja pdf jest automatycznie wysyłana na adres e-mail klienta),Możliwość tworzenia zgłoszeń lub zamówień podczas spotkania. Możliwość ustalania ceny indywidualnej na artykuł lub kategorię. Dashboard klienta z najważniejszymi informacjami o przebiegu współpracy i planowanych zadaniach. Cele – wartościowe, ilościowe, jakościowe i kontrola ich realizacji. Zarządzanie nieobecnościami, urlopami itd. Automatyczne raportowanie aktywności handlowca. Kontrola czasu pracy oraz zasobów. Komunikator firmowy.