Koszt dotyczy uruchomienia jednej platformy B2B bądź B2C.
Ceny przy umowie zawartej na 36 miesięcy.
Koszt finalny (określony na podstawie analizy przedwdrożeniowej) może odbiegać od wstępnych, orientacyjnych kwot (zamieszczonych w tabeli).
Powyższe Koszty nie obejmują:
KATALOG ARTYKUŁÓWCUSTOMPROSTDBOX
Prowadzenie katalogu produktów zawierającego cechy (np. waga, opakowanie), ceny, opisy (zastosowanie, porady). Prezentowanie zdjęć produktów, załączników w postaci plików (np. instrukcje). Zarządzanie produktami z poziomu hierarchicznej struktury drzewa cech, kategorii, wariantów. |
WYSZUKIWARKACUSTOMPROSTDBOX
Wyszukiwarka produktów indeksująca nazwy, numery katalogowe, cechy*, inne dane* ustalone w trakcie wdrożenia (*wersja rozszerzona wyszukiwarki) |
PORÓWNYWARKACUSTOMPROSTDBOX
Umożliwienie porównywania wybranych produktów przez użytkownika, zarówno wizualne, jak i za pomocą cech, cen itd. |
OBSŁUGACUSTOMPROSTDBOX
Proces wyboru artykułu, sprawdzenia dostępności, walidacji finansowej w systemie ERP lub płatności natychmiastowej dzięki integracji z Przelewy24 oraz PayU, umożliwiająca dokonanie zakupu podczas 1 wizyty. | ||||
Możliwość składania zamówień bez walidacji płatności (kontrahenci przelewowi). | ||||
Możliwość kontroli stanu kontrahenta w ERP (czy przekroczony kredyt kupiecki, czy kontrahent zablokowany itd.). | ||||
Możliwość dodawania wielu pozycji do koszyka. |
PRZECHOWALNIACUSTOMPROSTDBOX
Umożliwia tworzenie indywidualnych koszyków np. z prezentami. |
ZARZĄDZANIE EKSPOZYCJĄ TOWAROWĄCUSTOMPROSTDBOX
Realizowane poprzez eksponowanie w ustalonych obszarach witryn systemu:
Panel administracyjny umożliwia ręczne dodawanie pozycji do ww. kategorii, ale również posiada wbudowany moduł prowadzący statystyki dla najchętniej kupowane oraz towary które też kupili inni. Mechanizm prezentacji produktów daje również możliwość:
| ||||
tworzenia zestawów z wybranych produktów (wiązania) |
KATEGORIE WIRTUALNECUSTOMPROSTDBOX
OMNIcommerce B2B umożliwia zakładanie wirtualnych kategorii, nie związanych ze strukturą informacyjną w kartotekach systemu ERP. Kategorie te mogą służyć promowaniu kolekcji produktowych i zawierać wybrane produkty z kategorii liniowych – tych wynikających z ogólnie przyjętego podziału asortymentów. |
WIELOJĘZYCZNOŚĆ I WIELOWALUTOWOŚĆCUSTOMPROSTDBOX
Platforma B2B obsługuje wiele języków oraz walut. Dostępność asortymentu lub ceny mogą być zależne od lokalizacji językowej. Ceny mogą być przeliczane w oparciu o tabelę kursów z ERP. |
ZARZĄDZANIE CENAMICUSTOMPROSTDBOX
Pobieranie cen z systemu ERP (ceny grupowe, ceny indywidualne) z możliwością dalszej obróbki mechanizmami OMNIcommerce B2B (grupy cenowe, ceny indywidualne, rabat liniowy). |
PROMOCJECUSTOMPROSTDBOX
OMNIcommerce B2B posiada mechanizm tworzenia i monitorowania promocji. Za jego pomocą, można w kilku krokach utworzyć promocję:
| ||||
Prezentowanie ‘starej ceny’ jako przekreślonej, możliwość informowania o liczbie dni do końca promocji, możliwość włączenia happy hour, powodująca dalszą, dodatkową zmianę ceny np. na 3 godziny według ustalonego harmonogramu. | ||||
Bieżący podgląd na zamówienia zawierające pozycje z promocji, generowanie danych do zestawień o czasie do pierwszej sprzedaży, do wyczerpania puli produktów z promocji. |
PRODUKTY POWIĄZANECUSTOMPROSTDBOX
OMNIcommerce B2B wyposażony jest w mechanizm oferowania produktów wiązanych. System B2B prowadzi tabelę powiązań z informacją o relacji pomiędzy asortymentami i prezentuje tą informację użytkownikowi. |
ZAMIENNIKI/TABELA KOMPATYBILNOŚCICUSTOMPROSTDBOX
OMNIcommerce B2B może pobierać z systemu ERP informację o zamiennikach oraz tabelę kompatybilności z innymi produktami. Informacje te mogą być prezentowane w szczegółach wyrobu oraz w wyszukiwarce (szukaj pośród zamienników). |
LINKI SYMBOLICZNECUSTOMPROSTDBOX
Dzięki zastosowaniu mechanizmu mapowania nazw asortymentu oraz nazw kategorii, administrator ma możliwość zmienić ww. daną na nową bez utraty pracy poświęconej pozycjonowaniu natywnemu wybranego hasła linkującego bezpośrednio do produktu. System B2B pamięta wstecz wszystkie zmiany, dzięki czemu bez względu na zmiany po stronie systemu ERP (np. ujednolicanie nazewnictwa lub porządkowanie kartotek). |
SPRZEDAŻ ŁĄCZONACUSTOMPROSTDBOX
Po wybraniu artykułu system B2B może:
|
REGUŁY BIZNESOWECUSTOMPROSTDBOX
Po wybraniu artykułu system B2B może:
|
SYSTEM PROFILOWANIA UŻYTKOWNIKA: STREFA KLIENTACUSTOMPROSTDBOX
Zapamiętująca:
|
TRANSPORT I KOSZTY PRZESYŁKICUSTOMPROSTDBOX
System umożliwia realizację przesyłek za pomocą firm kurierskich oraz poczty, za pobraniem oraz przesyłek opłaconych. OMNIcommerce B2B umożliwia skonfigurowanie wartości zamówienia, od którego np. koszt przesyłki pokrywa sprzedający lub koszt przesyłki jest zmniejszany itd. Transport doliczany jest do zamówienia i razem z nim wprowadzany do ERP. |
INTEGRACJA Z SYSTEMEM ERPCUSTOMPROSTDBOX
Poprzez odczyt Informacji o produktach, podziału kategorii, opisów, zdjęć, Informacji o statusie zamówienia B2B, wydaniu z magazynu, wysyłce. Zapis do systemu ERP zamówienia, sprawdzenie jego korekty (modyfikacji wykonanej przez operatora), dodaniu kontrahenta. W przypadku braku połączenia z bazą ERP, platforma B2B pracuje w trybie offline, zachowując pełną funkcjonalność. W momencie wznowienia połączenia następuje przepisanie zamówień, dodanie kontrahentów itd. Integrator umożliwia ustawienie dowolnej częstotliwości dla poszczególnych operacji – ma to na celu zmniejszenie obciążenia serwera ERP oraz www, a także ilości przesyłanych danych. Stany magazynowe oraz stan promocji aktualizowany jest przy każdym zalogowaniu lub utworzeniu sesji przez użytkownika. |
IMPORT / EXPORT CEN CUSTOMPROSTDBOX
Artykułów do XLS. Umożliwia generowanie formatowanego cennika XLS oraz grupową obróbkę danych, niezależnie od cen w systemie ERP. |
EXPORT CEN CUSTOMPROSTDBOX
Za pomocą mechanizmu eksportu tworzącego sformatowany plik XLS – będący katalogiem z linkami hypertextowymi, zdjęciami itd. |
PREZENTACJA OFERTY HANDLOWEJCUSTOMPROSTDBOX
Podział produktów na kategorie i podkategorie | ||||
Przejrzysta prezentacja produktów w formie listy i/lub kafelków | ||||
Prezentacja szczegółów dotyczących produktu na karcie produktu (z wyszczególnieniem cech podstawowych, cech jednostkowych, opisu, zdjęć produktu) | ||||
Prezentacja załączników w postaci plików (np. instrukcje) | ||||
Prezentacja cen (ceny netto, brutto, rabaty, przekreślona wartość ceny przed rabatem) | ||||
Wydzielona sekcja dla produktów promocyjnych | ||||
Oflagowanie graficzne produktów promocyjnych | ||||
Porównywanie produktów | ||||
Dodawanie do ulubionych | ||||
Dodawanie produktu do obserwowanych | ||||
Wydzielona sekcja dla produktów najczęściej kupowanych / nowości / towarów z określoną ceną | ||||
Produkty powiązane (np. ‘inni klienci kupili również’) | ||||
Sprzedaż łączona / pakiety (po wybraniu artykułu system może zaproponować sprzedaż wiązana w nowej cenie wynikającej z dodania cen jednostkowych pomniejszonych o np. rabat) | ||||
Zamienniki – platforma e-commerce może pobierać z systemu ERP informację o zamiennikach oraz tabelę kompatybilności z innymi produktami. Informacje te mogą być prezentowane w szczegółach wyrobu oraz w wyszukiwarce (szukaj pośród zamienników). | ||||
Promocje podstawowe (niższa cena produktu, rabat na określoną grupę produktów, rabat na pierwszy zakup) | ||||
Promocje zaawansowane (gratisy, sprzedaż łączona, rabat za zakupy o określonej wartości, rabat za newsletter itp. – rodzaje promocji ustalane indywidualnie z klientem) | ||||
Komentowanie i ocenianie (w skali lub gwiazdkami) produktów | ||||
Integracja ze stronami opinii konsumenckich (np. ceneo) | ||||
Powiadamianie znajomego o znalezionym produkcie |
WYSZUKIWARKACUSTOMPROSTDBOX
Inteligentna wyszukiwarka produktów indeksująca nazwy, cechy szczególne |
KOSZYKCUSTOMPROSTDBOX
Mini koszyk dostępny z każdego miejsca na stronie | ||||
Obsługa kodów rabatowych z poziomu koszyka | ||||
Walidacja koszyka w oparciu o zastosowane promocje, koszty płatności internetowych i/lub transportu |
PROCES ZAKUPUCUSTOMPROSTDBOX
Quick checkout – czyli zakupy ekspresowe realizowane na 1 ekranie |
WIELOJĘZYCZNOŚĆ I WIELOWALUTOWOŚĆCUSTOMPROSTDBOX
Platforma e-commerce obsługuje wiele języków oraz walut. Dostępność asortymentu lub ceny mogą być zależne od lokalizacji językowej. Ceny mogą być przeliczane w oparciu o tabelę kursów z ERP |
LINKI SYMBOLICZNECUSTOMPROSTDBOX
Dzięki zastosowaniu mechanizmu mapowania nazw asortymentu oraz nazw kategorii, administrator ma możliwość zmienić ww. daną na nową bez utraty pracy poświęconej pozycjonowaniu natywnemu wybranego hasła linkującego bezpośrednio do produktu |
REGUŁY BIZNESOWECUSTOMPROSTDBOX
Po wybraniu artykułu system e-commerce może:
|
STREFA KLIENTACUSTOMPROSTDBOX
Dla klientów, którzy zdecydowali się na założenie konta:
|
TRANSPORT I KOSZTY PRZESYŁKICUSTOMPROSTDBOX
System e-commerce umożliwia realizację przesyłek za pomocą firm kurierskich oraz poczty, za pobraniem oraz przesyłek opłaconych. Platforma e-commerce umożliwia skonfigurowanie wartości zamówienia, od którego np. koszt przesyłki pokrywa sprzedający lub koszt przesyłki jest zmniejszany itd. |
INTEGRACJA Z SYSTEMEM ERPCUSTOMPROSTDBOX
Platforma e-commerce posiada integracje z oprogramowanie ERP wiodących na rynku producentów np. Comarch, WAPRO. Poprzez odczyt Informacji o produktach, podziału kategorii, opisów, zdjęć, Informacji o statusie zamówienia, wydaniu z magazynu, wysyłce. Zapis do systemu ERP zamówienia, sprawdzenie jego korekty (modyfikacji wykonanej przez operatora).W przypadku braku połączenia z bazą ERP, system e-commerce pracuje w trybie offline, zachowując pełną funkcjonalność. W momencie wznowienia połączenia następuje przepisanie zamówień, dodanie kontrahentów itd. Integrator umożliwia ustawienie dowolnej częstotliwości dla poszczególnych operacji – ma to na celu zmniejszenie obciążenia serwera ERP oraz www, a także ilości przesyłanych danych. Stany magazynowe oraz stan promocji aktualizowany jest przy każdym zalogowaniu lub utworzeniu sesji przez użytkownika. |