Omnicommerce – platforma

Platforma

Wdrożenia OMNIcommerce w wersji B2B oraz B2C realizowane są wspólną bazą danych, jednak każda z platform może mieć zupełnie inny layout i/lub zostać rebrandowana pod inny podmiot. Każdorazowo to klient decyduje w jakiej formie i zakresie funkcjonalności chce udostępnić OMNIcommerce swoim klientom B2B i/lub B2C

Omnicommerce pozwala na zarządzanie wieloma kanałami komunikacji oraz generowanie nowych możliwości sprzedażowych. Jest skutecznym sposobem na zwiększenie konkurencyjności firm z wielu zróżnicowanych branż.

Funkcjonalności naszego systemu mogą być dostosowywane do realnych potrzeb przedsiębiorstwa, branży, specyfiki biznesu, a także grupy docelowej odbiorców. To praktyczne rozwiązanie sprawdzi się w szczególności w firmach zajmujących się produkcją, świadczeniem usług (B2B/B2C), importem, dystrybucją, czy sprzedażą hurtową.

Omnicommerce może być zintegrowany również z innymi systemami, co pozwala usprawnić obsługę zapytań ofertowych, zamówień od klientów, czy komunikacji z partnerami handlowymi i dostawcami. Obecność wielu modułów ułatwia wybór najlepszych, specjalistycznych funkcjonalności, które pozwalają na efektywne wdrożenie strategii omnichannel.

Omnichannel – co to jest?

W ramach omnichannel dochodzi do zintegrowania kanałów komunikacji z kanałami sprzedaży. Taka strategia pozwala prowadzić handel wielokanałowo, dzięki czemu zapewnia klientowi jeszcze lepszy dostęp do oferty.

Innowacyjną odpowiedzią na te potrzeby jest nasza platforma Omnicommerce, która pozwala wzmocnić przewagę konkurencyjną w niemal każdej branży. W efekcie sprzedaż staje się omnikanałowa, a firma sprawniej osiąga zamierzone cele.

Omnicommerce to prawdziwa multiplatformowość

Sprzedaż On The GO
OmniMobile
Sprzedaż w terenie
OmniREP
Sprzedaż detaliczna
OmniPOS
Sprzedaż w internecie
OmniB2B&B2C

Omnicommerce to platforma transakcyjna dla wielu branż

Import i handel hurtowy
Dystrybucja i dostawy
Produkcja i sprzedaż
Usługi u Klienta

Omnicommerce to ponad 20 modułów funkcjonalnych oraz narzędzi specjalistycznych… oto niektóre z nich

konfiguratory produktów i zestawów
zaawansowane promocje i pakiety
ofertowanie i negocjacja cen
rejestracja projektów i ceny specjalne
rejestracja produktów i serwis
zwroty i rozliczanie reklamacji
programy lojalnościowe
obsługa zakupów oraz dostawców
obsługa zleceń podwykonawców i rozliczeń z nimi (produkcja)
marketing i komunikacja
analizy RFM
zestawienia i moduł Business Intelligence

Omnicommerce to dzisiaj ponad 3 transakcje u naszych klientów na sekundę (i wciąż przyspieszamy)

orientacja na Klienta i jego Biznes
ponad 10 lat stałego rozwoju
przejrzyste warunki współpracy
zespół doświadczonych specjalistów do dyspozycji na każdym etapie współpracy
kilkadziesiąt wdrożeń w średnich firmach
kompletne wdrożenia omnichannel: B2B + B2C + SFA + MOBILE
Kompleksowa usługa i wsparcie 24/7
22 lata na rynku i stale rośniemy
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter