Wdrożenia OMNIcommerce w wersji B2B oraz B2C realizowane są wspólną bazą danych, jednak każda z platform może mieć zupełnie inny layout i/lub zostać rebrandowana pod inny podmiot. Każdorazowo to klient decyduje w jakiej formie i zakresie funkcjonalności chce udostępnić OMNIcommerce swoim klientom B2B i/lub B2C
Omnicommerce pozwala na zarządzanie wieloma kanałami komunikacji oraz generowanie nowych możliwości sprzedażowych. Jest skutecznym sposobem na zwiększenie konkurencyjności firm z wielu zróżnicowanych branż.
Funkcjonalności naszego systemu mogą być dostosowywane do realnych potrzeb przedsiębiorstwa, branży, specyfiki biznesu, a także grupy docelowej odbiorców. To praktyczne rozwiązanie sprawdzi się w szczególności w firmach zajmujących się produkcją, świadczeniem usług (B2B/B2C), importem, dystrybucją, czy sprzedażą hurtową.
Omnicommerce może być zintegrowany również z innymi systemami, co pozwala usprawnić obsługę zapytań ofertowych, zamówień od klientów, czy komunikacji z partnerami handlowymi i dostawcami. Obecność wielu modułów ułatwia wybór najlepszych, specjalistycznych funkcjonalności, które pozwalają na efektywne wdrożenie strategii omnichannel.
W ramach omnichannel dochodzi do zintegrowania kanałów komunikacji z kanałami sprzedaży. Taka strategia pozwala prowadzić handel wielokanałowo, dzięki czemu zapewnia klientowi jeszcze lepszy dostęp do oferty.
Innowacyjną odpowiedzią na te potrzeby jest nasza platforma Omnicommerce, która pozwala wzmocnić przewagę konkurencyjną w niemal każdej branży. W efekcie sprzedaż staje się omnikanałowa, a firma sprawniej osiąga zamierzone cele.