Omnicommerce

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….

Omnicommerce pozwala na zarządzanie wieloma kanałami komunikacji oraz generowanie nowych możliwości sprzedażowych. Jest skutecznym sposobem na zwiększenie konkurencyjności firm z wielu zróżnicowanych branż. Funkcjonalności naszego systemu mogą być dostosowywane do realnych potrzeb przedsiębiorstwa,branży,specyfiki biznesu,a także grupy docelowej odbiorców. To praktyczne rozwiązanie sprawdzi się w szczególności w firmach zajmujących się produkcją, świadczeniem usług (B2B/B2C), importem, dystrybucją, czy sprzedażą hurtową.

Omnicommerce może być zintegrowany również z innymi systemami, co pozwala usprawnić obsługę zapytań ofertowych, zamówień od klientów, czy komunikacji z partnerami handlowymi i dostawcami. Obecność wielu modułów ułatwia wybór najlepszych, specjalistycznych funkcjonalności, które pozwalają na efektywne wdrożenie strategii omnichannel.

  • B2B – niezbędnik dla przedsiębiorstw prowadzących relacje business to business. Sprawdzi się tam, gdzie klientów jest mniej (niż w B2C), jednak wartość zakupów jest znacznie większa. Pozwala m.in. na realizację powtarzalnych transakcji, korzystanie z różnych instrumentów finansowych, ustalanie indywidualnych cen dla różnych klientów. To rozbudowany system korzystający z różnych baz danych.

  • B2C – służący do obsługi większej liczby klientów detalicznych (B2C – business to consumer). Transakcje mają tutaj charakter okazjonalny, za to płatności dokonuje się najczęściej w dniu dostawy lub zakupu. Pozwala na obsługę rozbudowanej grupy docelowej, umożliwiając m.in. tworzenie programów lojalnościowych.

  • SFA – mobilna aplikacja dla działu handlowego. Ułatwia i usprawnia pracę handlowców, umożliwiając m.in. planowanie zadań, kontrolę nad realizacją celów, dostęp do dziennych raportów aktywności, tworzenie zamówień podczas spotkania, czy ustalanie ceny indywidualnej na dany artykuł.

Platforma

Wdrożenia OMNIcommerce w wersji B2B oraz B2C realizowane są wspólną bazą danych, jednak każda z platform może mieć zupełnie inny layout i/lub zostać rebrandowana pod inny podmiot. Każdorazowo to klient decyduje w jakiej formie i zakresie funkcjonalności chce udostępnić OMNIcommerce swoim klientom B2B i/lub B2C

Omnicommerce to prawdziwa multiplatformowość

Sprzedaż On The GO
OmniMobile
Sprzedaż w terenie
OmniREP
Sprzedaż detaliczna
OmniPOS
Sprzedaż w internecie
OmniB2B&B2C

Omnicommerce to platforma transakcyjna dla wielu branż

Import i handel hurtowy
Dystrybucja i dostawy
Produkcja i sprzedaż
Usługi u Klienta

Omnicommerce to ponad 20 modułów funkcjonalnych oraz narzędzi specjalistycznych… oto niektóre z nich

konfiguratory produktów i zestawów
zaawansowane promocje i pakiety
ofertowanie i negocjacja cen
rejestracja projektów i ceny specjalne
rejestracja produktów i serwis
zwroty i rozliczanie reklamacji
programy lojalnościowe
obsługa zakupów oraz dostawców
obsługa zleceń podwykonawców i rozliczeń z nimi (produkcja)
marketing i komunikacja
analizy RFM
zestawienia i moduł Business Intelligence

Omnicommerce to dzisiaj ponad 3 transakcje u naszych klientów na sekundę (i wciąż przyspieszamy)

orientacja na Klienta i jego Biznes
ponad 10 lat stałego rozwoju
przejrzyste warunki współpracy
zespół doświadczonych specjalistów do dyspozycji na każdym etapie współpracy
kilkadziesiąt wdrożeń w średnich firmach
kompletne wdrożenia omnichannel: B2B + B2C + SFA + MOBILE
Kompleksowa usługa i wsparcie 24/7
22 lata na rynku i stale rośniemy

Technologia

zależy od dobrych narzędzi

Platforma Omnicommerce to nasze autorskie rozwiązanie. Nie korzystamy z gotowych silników, templateów czy cms’ów. Wszystkie elementy systemu są całkowicie pod naszą kontrolą. Takie podejście wielokrotnie pomogło nam uniknąć problemów na które natrafiły inne firmy budujące swoje oprogramowanie z wykorzystanie ogólnodostępnych komponentów i silników e-commerce.

Aktualna wersja Omnicommerce napisana jest w PHP 7.2, wykorzystuje silnik bazy danych MySQL lub MariaDB i wdrażany jest w oparciu o dedykowaną infrastrukturę indywidualnych dla każdego Klienta serwerów VPS.

Omnicommerce to stack aplikacji dostarczających atrakcyjny i responsywny frontend, zaawansowane rozwiązania backendowe, komponenty integracyjne jak API, aplikacje push client, oraz aplikacje mobilne dla Android.

Ceny i modele finansowania

Zaletą systemu Omnicommerce jest jego modułowa budowa. Każde wdrożenie związane jest z silnym dostosowaniem systemu do potrzeb danej organizacji. Dopiero po przygotowaniu optymalnej w danym przypadku wersji systemu odbywa się wdrożenie. Koszty wdrożenia systemu są zatem mocno zróżnicowane.

Inwestycja składa się z następujących elementów:

  • Adaptacja i wdrożenie systemu
  • niezbędna adaptacja lub rozwój systemu – jeśli zachodzi taka potrzeba
  • adaptacja poprzedzona jest organizacją warsztatów i pogłębioną analizą przedwdrożeniową
  • wdrożenie w zakresie zatwierdzonym przez inwestora, z możliwością rozbudowania o elementy dodatkowe:
  • zapewnienia contentu w postaci zdjęć, grafik i opisów marketingowych,
  • zapewnienia działań wspierających ruch na stronie (SEO/SEM),
  • wdrożenie wybranych modułów funkcjonalnych systemu,
  • zakup licencji
  • koszt uzależniony od ilości modułów systemu oraz od ilości użytkowników

Obie składowe kosztu mogą zostać rozliczone jednorazowo, bądź w modelu SAAS w formie miesięcznych rat.

W takim modelu finansowania koszty całego rozwiązania mogą wahać się wokół kwoty 2000 PLN/miesięcznie.

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter