B2B – niezbędnik dla przedsiębiorstw prowadzących relacje business to business. Sprawdzi się tam, gdzie klientów jest mniej (niż w B2C), jednak wartość zakupów jest znacznie większa. Pozwala m.in. na realizację powtarzalnych transakcji, korzystanie z różnych instrumentów finansowych, ustalanie indywidualnych cen dla różnych klientów. To rozbudowany system korzystający z różnych baz danych.
B2C – służący do obsługi większej liczby klientów detalicznych (B2C – business to consumer). Transakcje mają tutaj charakter okazjonalny, za to płatności dokonuje się najczęściej w dniu dostawy lub zakupu. Pozwala na obsługę rozbudowanej grupy docelowej, umożliwiając m.in. tworzenie programów lojalnościowych.
SFA – mobilna aplikacja dla działu handlowego. Ułatwia i usprawnia pracę handlowców, umożliwiając m.in. planowanie zadań, kontrolę nad realizacją celów, dostęp do dziennych raportów aktywności, tworzenie zamówień podczas spotkania, czy ustalanie ceny indywidualnej na dany artykuł.
Wdrożenia OMNIcommerce w wersji B2B oraz B2C realizowane są wspólną bazą danych, jednak każda z platform może mieć zupełnie inny layout i/lub zostać rebrandowana pod inny podmiot. Każdorazowo to klient decyduje w jakiej formie i zakresie funkcjonalności chce udostępnić OMNIcommerce swoim klientom B2B i/lub B2C
Platforma Omnicommerce to nasze autorskie rozwiązanie. Nie korzystamy z gotowych silników, templateów czy cms’ów. Wszystkie elementy systemu są całkowicie pod naszą kontrolą. Takie podejście wielokrotnie pomogło nam uniknąć problemów na które natrafiły inne firmy budujące swoje oprogramowanie z wykorzystanie ogólnodostępnych komponentów i silników e-commerce.
Aktualna wersja Omnicommerce napisana jest w PHP 7.2, wykorzystuje silnik bazy danych MySQL lub MariaDB i wdrażany jest w oparciu o dedykowaną infrastrukturę indywidualnych dla każdego Klienta serwerów VPS.
Omnicommerce to stack aplikacji dostarczających atrakcyjny i responsywny frontend, zaawansowane rozwiązania backendowe, komponenty integracyjne jak API, aplikacje push client, oraz aplikacje mobilne dla Android.
Zaletą systemu Omnicommerce jest jego modułowa budowa. Każde wdrożenie związane jest z silnym dostosowaniem systemu do potrzeb danej organizacji. Dopiero po przygotowaniu optymalnej w danym przypadku wersji systemu odbywa się wdrożenie. Koszty wdrożenia systemu są zatem mocno zróżnicowane.
Inwestycja składa się z następujących elementów:
Obie składowe kosztu mogą zostać rozliczone jednorazowo, bądź w modelu SAAS w formie miesięcznych rat.
W takim modelu finansowania koszty całego rozwiązania mogą wahać się wokół kwoty 2000 PLN/miesięcznie.