W trakcie analizy chcemy jak najlepiej poznać oczekiwania i potrzeby funkcjonalne. Rozplanujemy ekspozycję towarową, poznamy organizację cen i promocji, zaplanujemy kroki realizacji procesu realizacji zamówienia
W tym kroku zgromadzimy kontent produktowy, ustalimy wymagania względem layoutu, kompozycji i banerów oraz przystąpimy do realizacji grafik, skryptów i efektów odpowiedzialnych za animację i prezentację oferty
Jeżeli decydujesz się na połączenie OMNIcommerce ze swoim systemem ERP, na tym etapie opracowana zostanie integracja produktów, cenników, kontrahentów oraz procedury wymiany danych między systemami
Wdrożymy Twoją platformę e-commerce, wykonamy testy funkcjonalne i przekażemy go do testów po Twojej stronie
Cały czas opiekujemy się Twoim OMNIcommerce, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne
Po zakończeniu wdrożenia platformy e-commerce nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości OMNIcommerce, żeby na bieżąco odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i użytkowników
Wdrożenie systemu sprzedaży B2C to jeden z kluczowych elementów transformacji Twojej firmy w sprawnie działający e-biznes. Właściwa platforma pozwala zoptymalizować koszty działalności, skuteczniej odpowiadać na potrzeby konsumentów, oraz wprowadzać zróżnicowane innowacje. W Omnicommerce sprawnie przeprowadzimy Cię przez cały ten proces.
Nasze działania zamykają się w sześciu, dokładnie zaplanowanych krokach.
Pierwszym z nich jest ustalenie celów i długoterminowych planów rozwoju przedsiębiorstwa. Określamy, jakie są faktyczne potrzeby Twojej firmy i jakie wymagania technologiczne powinna spełnić Twoja platforma. Wyznaczamy wymagane funkcjonalności, dopasowując je do indywidualnej sytuacji, branży oraz warunków, w jakich funkcjonuje Twój biznes. Później gromadzimy kontent produktowy, opracowujemy grafikę i efekty wizualne, które pozwalają na najkorzystniejsze zaprezentowanie oferty. Następnie sam decydujesz, czy i w jakim zakresie chcesz zintegrować swój Omnicommerce z systemem ERP.
Gdy przejdziemy przez powyższe etapy, docieramy do pierwszej części finalizacji usługi, czyli adaptacji i wdrożenia platformy e-commerce. Na tym jednak nie kończy się nasza praca.
Po wdrożeniu systemu, nadal gwarantujemy Ci pełne wsparcie na poziomie technicznym i merytorycznym. Na bieżąco kontrolujemy działanie platformy, likwidując ewentualne problemy. Zajmujemy się także wprowadzeniem niezbędnych zmian. Wciąż jesteśmy do Twojej dyspozycji, a przy tym dostosowujemy platformę do ewoluującego rynku oraz oczekiwań samych konsumentów.
Zobacz także: Sklep e-commerce | Omnichannel | Platforma e-commerce | Platforma B2B