Jak wdrażamy systemy B2C?

Jak wdrażamy w systemach B2C?

1

ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA

W trakcie analizy chcemy jak najlepiej poznać oczekiwania i potrzeby funkcjonalne. Rozplanujemy ekspozycję towarową, poznamy organizację cen i promocji, zaplanujemy kroki realizacji procesu realizacji zamówienia

Dzień 1
2

KONTENT I GRAFIKA

W tym kroku zgromadzimy kontent produktowy, ustalimy wymagania względem layoutu, kompozycji i banerów oraz przystąpimy do realizacji grafik, skryptów i efektów odpowiedzialnych za animację i prezentację oferty

Dzień 14
3

INTEGRACJA Z ERP (OPCJONALNIE)

Jeżeli decydujesz się na połączenie OMNIcommerce ze swoim systemem ERP, na tym etapie opracowana zostanie integracja produktów, cenników, kontrahentów oraz procedury wymiany danych między systemami

Dzień 30
4

WDROŻENIE

Wdrożymy Twoją platformę e-commerce, wykonamy testy funkcjonalne i przekażemy go do testów po Twojej stronie

5

URUCHOMIENIE I WSPARCIE ROZRUCHOWE

Cały czas opiekujemy się Twoim OMNIcommerce, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne

Dzień 60
6

UTRZYMANIE I STAŁY ROZWÓJ

Po zakończeniu wdrożenia platformy e-commerce nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości OMNIcommerce, żeby na bieżąco odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i użytkowników

Wdrożenie systemu sprzedaży B2C to jeden z kluczowych elementów transformacji Twojej firmy w sprawnie działający e-biznes. Właściwa platforma pozwala zoptymalizować koszty działalności, skuteczniej odpowiadać na potrzeby konsumentów, oraz wprowadzać zróżnicowane innowacje. W Omnicommerce sprawnie przeprowadzimy Cię przez cały ten proces.

Nasze działania zamykają się w sześciu, dokładnie zaplanowanych krokach.

Pierwszym z nich jest ustalenie celów i długoterminowych planów rozwoju przedsiębiorstwa. Określamy, jakie są faktyczne potrzeby Twojej firmy i jakie wymagania technologiczne powinna spełnić Twoja platforma. Wyznaczamy wymagane funkcjonalności, dopasowując je do indywidualnej sytuacji, branży oraz warunków, w jakich funkcjonuje Twój biznes. Później gromadzimy kontent produktowy, opracowujemy grafikę i efekty wizualne, które pozwalają na najkorzystniejsze zaprezentowanie oferty. Następnie sam decydujesz, czy i w jakim zakresie chcesz zintegrować swój Omnicommerce z systemem ERP.

Gdy przejdziemy przez powyższe etapy, docieramy do pierwszej części finalizacji usługi, czyli adaptacji i wdrożenia platformy e-commerce. Na tym jednak nie kończy się nasza praca.

Po wdrożeniu systemu, nadal gwarantujemy Ci pełne wsparcie na poziomie technicznym i merytorycznym. Na bieżąco kontrolujemy działanie platformy, likwidując ewentualne problemy. Zajmujemy się także wprowadzeniem niezbędnych zmian. Wciąż jesteśmy do Twojej dyspozycji, a przy tym dostosowujemy platformę do ewoluującego rynku oraz oczekiwań samych konsumentów.

Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter