W trakcie analizy chcemy jak najlepiej poznać oczekiwania i potrzeby funkcjonalne. Rozplanujemy ekspozycję towarową, poznamy organizację cen i promocji, zaplanujemy kroki realizacji procesu realizacji zamówień, obsługi serwisu czy reklamacji
W tym kroku zgromadzimy kontent produktowy, ustalimy wymagania względem layoutu, kompozycji i banerów oraz przystąpimy do realizacji grafik, skryptów i efektów odpowiedzialnych za animację i prezentację oferty
Uruchomienie standardowej wersję OMNIcommerce
Przygotowanie zestawu funkcjonalności zgodnie z wymaganiami określonymi na etapie analizy przedwdrożeniowej – realizowana na dwóch poziomach: od strony panelu klienta oraz konsoli administracyjnej
Wdrożymy Twój system OMNIcommerce B2B i zasilimy go danymi z ERP
Po uruchomieniu platforma B2B oddawana jest do testów
Cały czas opiekujemy się Twoim OMNIcommerce B2B, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne
Cały czas opiekujemy się Twoją platformą B2B, wdrażamy poprawki i jesteśmy do Twojej dyspozycji świadcząc wsparcie techniczne i merytoryczne
Po zakończeniu wdrożenia nadal pozostajemy w kontakcie i wspólnie rozwijamy możliwości OMNIcommerce B2B, żeby na bieżąco odpowiadać na pojawiające się potrzeby rynku i użytkowników
Prawidłowe wdrożenie platformy B2B ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania Twojego e-biznesu. Jeżeli wszystko przebiegnie tak, jak powinno, zoptymalizujesz koszty prowadzenia firmy, wprowadzisz wszelkie potrzebne innowacje, a także zaczniesz lepiej spełniać potrzeby swoich klientów. To wszystko zapewni Ci zespół Omnicommerce, który stosuje wdrażanie systemu sprzedaży B2B w sześciu krokach:
Najpierw określamy cele oraz możliwości rozwoju Twojej firmy. Rozważamy, jakie są potrzeby funkcjonalne, planujemy, w jaki sposób powinny wyglądać i działać określone funkcjonalności. Dokładny audyt pozwala nam zorientować się w Twojej branży, a następnie dopasować system do jej wymagań i charakteru. Następnie zajmujemy się gromadzeniem zawartości produktowej, czyli kontentu i grafiki. W tym punkcie skupiamy się na stworzeniu jak najlepszej kompozycji i layoutu.
Kolejne kroki to integracja z ERP oraz uruchomienie Omnicommerce w wariancie Standard. Później adaptujemy nasz system do potrzeb Twojego biznesu – wiemy jak dzięki wspomnianemu wcześniej audytowi (analizie przedwdrożeniowej). Zajmujemy się tym zarówno na poziomie panelu klienta, jak i konsoli administratora. Wreszcie łączymy Twój Omnicommerce z wybranymi wcześniej modułami dodatkowymi i dostarczamy mu dane z ERP.
Po ostatecznym wdrożeniu platformy B2B, poddajemy ją testom. Na tym jednak nie kończą się nasze działania. W późniejszym czasie wciąż zapewniamy Ci merytoryczne oraz techniczne wsparcie. Likwidujemy ewentualne problemy, na bieżąco wprowadzamy zmiany i poprawki w naszym systemie. Wszystko po to, aby stale rozwijać i dostosowywać możliwości Omnicommerce do ewoluujących potrzeb użytkowników.
Zobacz także: Sklep e-commerce | Omnichannel | Platforma e-commerce | Platforma B2B