Integracja OMNIcommerce z Symfonia

dodane: 27 Październik
Integracja OMNIcommerce z Symfonia

Platforma sprzedażowa OMNIcommerce posiada integrację z oprogramowanie ERP np. Sage Symfonia, służącym do zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki temu firma zyskuje kompleksowe narzędzie, a przepływ danych jest sprawny i szybki.

Oprogramowanie typu ERP to zaawansowane systemy, często składające się z różnorodnych modułów, wykorzystywane w celu optymalizacji procesów zachodzących w firmie. Wyobrazić sobie wystarczy działalność dużego przedsiębiorstwa, zatrudniającego ponad 1000 osób, gdzie wszystkie dane przekazywane są osobiście. W efekcie pewne procesy realizowane są dużo wolniej, a przepływ danych zajmuje naprawdę wiele czasu. Naprzeciw potrzebom przedsiębiorców wychodzą producenci oprogramowania klasy ERP, z którymi zarządzanie przedsiębiorstwami, bez względu na ich wielkość, jest o wiele prostsze.

OMNIcommerce jest z kolei zaawansowaną, funkcjonalną platformą sprzedażową. Dzięki integracji sklepu internetowego z oprogramowaniem ERP przedsiębiorca zyskuje silne narzędzie, dające mu dużą przewagę nad konkurencją.

Sage Symfonia ERP

Symfonia to oprogramowanie do zarządzania firmą.

System Sage Symfonia w szczególności dedykowany jest firmom trudniącym się:

  • produkcją,
  • handlem,
  • usługami,

OMNIcommerce – integracja z systemem Symfonia

OMNIcommerce to funkcjonalna platforma e-commerce, posiadająca integrację z system ERP np. Symfonia. Funkcjonalność ta ma duże znaczenie, bez względu na wielkość prowadzonej działalności. Nie ważne, czy prowadzisz niewielką rodzinną firmę, zajmującą się sprzedażą mebli czy duże przedsiębiorstwo zatrudniające kilkuset pracowników. Z biegiem lat i rozwojem firmy konieczne może okazać się wprowadzenie różnych rozwiązań, zupełnie odmiennych od tych, zakładanych na początku prowadzenia działalności gospodarczej.

Platforma OMNIcommerce – rozwiązanie dla wymagających

Prowadzisz sklep internetowy? B2B Symfonia to integracja dwóch rozwiązań, niosąca wiele korzyści! Funkcjonalność tą oferuje OMNIcommerce. To nowoczesne narzędzie, wykorzystywane w komunikacji B2B oraz B2C, dostosowane do wymagań klienta, który określa, jaki kształt oraz zakres funkcjonalny będzie posiadać system. Może on działać jako osobna platforma B2B/B2C bądź stanowić część strony internetowej firmy.

OMNIcommerce jest platformą obsługi transakcji handlowych, autorskim rozwiązaniem, istniejącym od ponad 15 lat na rynku i stale udoskonalanym przez naszych specjalistów. To wiele wyspecjalizowanych modułów, a nad rozszerzeniem funkcjonalności oraz wprowadzeniem nowych udogodnień stale pracują nasi specjaliści.

Wybierając naszą platformę jednocześnie wybierasz nowoczesny front-end biznesu, atrakcyjny wizualnie, a także intuicyjny. Mnogość modułów: marketing, raporty i analizy, współpraca z dostawcami, współpraca z podwykonawcami, konfigurator produktu końcowego, itd.

OMNIcommerce integracje:

  • oprogramowanie ERP,
  • szybkie płatności,
  • platformy ocen i/lub opinii konsumentów,
  • firmy kurierskie,
  • GUS,
  • rozwiązania, wykorzystywane w firmie.

Korzyści z wyboru systemu OMNIcommerce

  • intuicyjne i przejrzyste narzędzie dla partnerów handlowych, dzięki któremu otrzymują dostęp do bieżącej oferty, aktualnej informacji handlowej, a także dokumentów handlowych czy specjalnych ofert,
  • usprawnienie komunikacji z klientami, możliwość modyfikacji statusu realizacji zamówienia, informowania o bieżącym etapie realizacji,
  • usprawnienie procesu tworzenia zamówienia, oferty handlowej oraz ich realizacji,
  • skuteczne narzędzie w rękach przedstawicieli handlowych, którzy zyskują dostęp do aktualnej oferty, informacji o cenach itp.,
  • integracje m.in. z oprogramowaniem klasy ERP, co zapewnia aktualność danych.

Zajmujesz się importem, sprzedażą hurtową, dystrybucją, produkcją bądź usługami? OMNIcommerce to rozwiązanie szyte na miarę Twoich potrzeb.

Dlaczego integracja platformy sprzedażowej z systemem ERP jest tak ważna?

Platforma sprzedażowa oraz oprogramowanie klasy ERP to dwa zupełnie różne rozwiązania, choć oba dedykowane są przedsiębiorcom i służą usprawnieniu procesów zachodzących w firmie. Oczywiście możliwe jest prowadzenie firmy bez integrowania obu rozwiązań. Niezaprzeczalnie jednak, przynajmniej z kilku względów, warto zdecydować się na ich integrację. Przede wszystkim zwrócić uwagę należy na zautomatyzowany proces przepływu danych. Przedsiębiorca zyskuje pełną komunikację z bazą ERP. Ta funkcjonalność to jedna z cech, która wyróżnia OMNIcommerce na rynku.

Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. E. Romera 10, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter