Funkcjonalności B2C

Funkcjonalności B2C

Platforma e-commerce B2C to przede wszystkim przejrzyste i czytelne przedstawienie oferty handlowej. Sklep internetowy powinien umożliwiać szybkie i precyzyjne znalezienie produktu i/lub usługi, którą zainteresowany jest klient końcowy – jeżeli klient nie będzie mógł w prosty i szybki sposób znaleźć interesujących go treści, z pewnością szybko zdecyduje się na wybór produktu konkurencji. Dlatego tworząc platformę e-commerce B2C skupiamy się na prostocie, dostępności i stworzeniu jak najszybszej drogi dla procesu zakupowego.

 

 

PREZENTACJA OFERTY HANDLOWEJCUSTOMPROSTDBOX

Podział produktów na kategorie i podkategorie
Przejrzysta prezentacja produktów w formie listy i/lub kafelków
Prezentacja szczegółów dotyczących produktu na karcie produktu (z wyszczególnieniem cech podstawowych, cech jednostkowych, opisu, zdjęć produktu)
Prezentacja załączników w postaci plików (np. instrukcje)
Prezentacja cen (ceny netto, brutto, rabaty, przekreślona wartość ceny przed rabatem)
Wydzielona sekcja dla produktów promocyjnych
Oflagowanie graficzne produktów promocyjnych
Porównywanie produktów
Dodawanie do ulubionych
Dodawanie produktu do obserwowanych
Wydzielona sekcja dla produktów najczęściej kupowanych / nowości / towarów z określoną ceną
Produkty powiązane (np. ‘inni klienci kupili również’)
Sprzedaż łączona / pakiety (po wybraniu artykułu system może zaproponować sprzedaż wiązana w nowej cenie wynikającej z dodania cen jednostkowych pomniejszonych o np. rabat)
Zamienniki – platforma e-commerce może pobierać z systemu ERP informację o zamiennikach oraz tabelę kompatybilności z innymi produktami. Informacje te mogą być prezentowane w szczegółach wyrobu oraz w wyszukiwarce (szukaj pośród zamienników).
Promocje podstawowe (niższa cena produktu, rabat na określoną grupę produktów, rabat na pierwszy zakup)
Promocje zaawansowane (gratisy, sprzedaż łączona, rabat za zakupy o określonej wartości, rabat za newsletter itp. – rodzaje promocji ustalane indywidualnie z klientem)
Komentowanie i ocenianie (w skali lub gwiazdkami) produktów
Integracja ze stronami opinii konsumenckich (np. ceneo)
Powiadamianie znajomego o znalezionym produkcie

WYSZUKIWARKACUSTOMPROSTDBOX

Inteligentna wyszukiwarka produktów indeksująca nazwy, cechy szczególne

KOSZYKCUSTOMPROSTDBOX

Mini koszyk dostępny z każdego miejsca na stronie
Obsługa kodów rabatowych z poziomu koszyka
Walidacja koszyka w oparciu o zastosowane promocje, koszty płatności internetowych i/lub transportu

PROCES ZAKUPUCUSTOMPROSTDBOX

Quick checkout – czyli zakupy ekspresowe realizowane na 1 ekranie

WIELOJĘZYCZNOŚĆ I WIELOWALUTOWOŚĆCUSTOMPROSTDBOX

Platforma e-commerce obsługuje wiele języków oraz walut. Dostępność asortymentu lub ceny mogą być zależne od lokalizacji językowej. Ceny mogą być przeliczane w oparciu o tabelę kursów z ERP

LINKI SYMBOLICZNECUSTOMPROSTDBOX

Dzięki zastosowaniu mechanizmu mapowania nazw asortymentu oraz nazw kategorii, administrator ma możliwość zmienić ww. daną na nową bez utraty pracy poświęconej pozycjonowaniu natywnemu wybranego hasła linkującego bezpośrednio do produktu

REGUŁY BIZNESOWECUSTOMPROSTDBOX

Po wybraniu artykułu system e-commerce może:

  • zastosować ilość wynikającą z parametru logistycznego (np. pełne opakowanie / warstwa / paleta) – konfigurowalne na poziomie artykułu lub grupy artykułów,
  • zastosować ograniczenie zamawianej ilości,
  • wyświetlić informacje o przewidywanym czasie dostępności artykułu.

STREFA KLIENTACUSTOMPROSTDBOX

Dla klientów, którzy zdecydowali się na założenie konta:

  • zapamiętanie danych profilowych (np. adres, adres dostawy), danych finansowych (np. paragon lub faktura),
  • zamówienia historyczne kontrahenta oraz informacje o sposobie dostawy, numerze listu przewozowego,
  • monitorowanie i powiadamianie o zmianie danych obserwowanych produktów (mechanizm czujek na cenę, dostępność, promocję),
  • asortyment dodany do ulubionych.

TRANSPORT I KOSZTY PRZESYŁKICUSTOMPROSTDBOX

System e-commerce umożliwia realizację przesyłek za pomocą firm kurierskich oraz poczty, za pobraniem oraz przesyłek opłaconych. Platforma e-commerce umożliwia skonfigurowanie wartości zamówienia, od którego np. koszt przesyłki pokrywa sprzedający lub koszt przesyłki jest zmniejszany itd.

INTEGRACJA Z SYSTEMEM ERPCUSTOMPROSTDBOX

Platforma e-commerce posiada integracje z oprogramowanie ERP wiodących na rynku producentów np. Comarch, WAPRO. Poprzez odczyt Informacji o produktach, podziału kategorii, opisów, zdjęć, Informacji o statusie zamówienia, wydaniu z magazynu, wysyłce. Zapis do systemu ERP zamówienia, sprawdzenie jego korekty (modyfikacji wykonanej przez operatora).W przypadku braku połączenia z bazą ERP, system e-commerce pracuje w trybie offline, zachowując pełną funkcjonalność. W momencie wznowienia połączenia następuje przepisanie zamówień, dodanie kontrahentów itd. Integrator umożliwia ustawienie dowolnej częstotliwości dla poszczególnych operacji – ma to na celu zmniejszenie obciążenia serwera ERP oraz www, a także ilości przesyłanych danych. Stany magazynowe oraz stan promocji aktualizowany jest przy każdym zalogowaniu lub utworzeniu sesji przez użytkownika.

Platforma e-commerce B2C od Omnicommerce daje możliwość stworzenia infrastruktury, która pozwala klientowi na wygodne, sprawne kupowanie. Upraszcza cały proces i pozbawia go ewentualnych czynników rozpraszających. W efekcie minimalizuje ryzyko, że użytkownik z jakiegoś powodu nie sfinalizuje transakcji. Dzięki Omnicommerce Twój sklep oraz zaprezentowana w nim oferta stają się spójne i uporządkowane, co ułatwia oraz przyspiesza podejmowanie decyzji zakupowej przez konsumenta.

Odpowiednie funkcjonalności w platformie e-commerce B2C gwarantują prostotę i przejrzystość oferty handlowej. W ramach naszego narzędzia skorzystasz m.in. z podziału produktów na kategorie i podkategorie, prezentacji szczegółowych informacji o produkcie na karcie produktu, graficznego oznaczenia towarów promocyjnych i wydzielenia im specjalnej sekcji, a także możliwości dodawania przez klienta produktów do ulubionych lub obserwowanych.

Platforma e-commerce B2C, która zwiększy Twój potencjał

W przypadku B2C znaczenie ma zaprezentowanie oferty handlowej w maksymalnie przystępny sposób. Liczy się również szybkość działania i efektywny marketing internetowy, który przyciąga oraz buduje zaufanie konsumenta. To proste, sprawdzone techniki, zachęcające do dokonania zakupu w konkretnym sklepie. Ze względu na fakt, że odbiorcą jest klient końcowy, wśród funkcjonalności platformy nie może zabraknąć quick checkout, czyli ekspresowych zakupów realizowanych na jednym ekranie, czy inteligentnej, indeksującej wyszukiwarki produktów.

Zapoznaj się z funkcjonalnościami naszej platformy e-commerce B2C i sprawdź, jak wiele i jak szybko możesz zyskać.

Zobacz także: B2B sklep internetowy | Omnichannel | Platforma e-commerce | Platforma B2B

Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter