Case Study - Medos

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….
logo medos

Polski producent akcesoriów do stolarki otworowej, który od ponad 20 lat rozwija się i poszerza ofertę, która znana jest już w ponad 55 krajach Europy, Azji, Australii oraz Ameryki Północnej i Południowej. Trzonem produkcji firmy jest obróbka mechaniczna stali i aluminium, a całość procesu powstawania produktu realizowana jest u naszego Klienta.

Od ponad 10 lat firma jest również jednym z wiodących w Polsce dystrybutorów parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, a także dodatków niezbędnych do ich montażu.

Oczekiwania klienta

Kompleksowe rozwiązanie klasy e-commerce umożliwiające połączenie sprzedaży produktów Spółek wchodzących w skład Grupy Klienta w jednym miejscu z uwzględnieniem realizacji zamówień przez rożne magazyny i w rożnym czasie. Zarządzanie produktami, cennikami, promocjami i zapewnienie komunikacji posprzedażowej z klientem biznesowym. Automatyzacja wycen dla produktów o zindywidualizowanych cechach tworzonych na zamówienie.

Wdrożenie OMNIcommerce

Po zakończeniu szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, podczas której poznaliśmy potrzeby i problemy Klienta, przystąpiliśmy do adaptacji i wdrożenia OMNIcommerce rozbudowanego o kilka Modułów Dodatkowych oraz wzbogaconego o kilka szerokich integracji z systemami zewnętrznymi. Podczas wdrożenia współpracowaliśmy z: działem marketingu, działem obsługi klienta, działem handlowym oraz działem logistyki, a wdrożenie było jednym z najbardziej złożonych, ale przez to też ciekawszych realizacji w ostatnim czasie.

OMNIcommerce stało się nowym elementem firmy, dzięki któremu możliwa jest szersza i precyzyjna komunikacja z klientem biznesowym, szczególnie w zakresie oferty, aktualnych cenników czy reklamacji. Na potrzeby Klienta stworzone zostały zaawansowane konfiguratory produktów, automatyzujące tworzenie kalkulacji cenowych i ofert nawet dla najbardziej wymagających klientów.

OMNIcommerce zostało zintegrowane z m.in. systemem ERP Klienta oraz systemami WMS i SOTiPM naszego autorstwa.

Najważniejsze usprawnienia po wdrożeniu



1
możliwość obsługi zamówień z dwóch sklepów w jednym miejscu, dzielenie zamówienia na realizację w różnych magazynach
2
udostępnienie klientom B2B kompleksowej platformy wiedzy o produktach z wbudowanymi systemami tworzenia ofert, zamówień, a także zindywidualizowanych produktów
3
optymalizacja procesu przyjmowania i obsługi reklamacji i zwrotów
4
ujednolicony generator cenników dla klientów biznesowych
5
skomunikowanie kilku systemów w jedno rozbudowane, funkcjonalne rozwiązanie

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter