Case study

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….
logo mateus

Firma logistyczna o kilkudziesięcio-letniej tradycji. Na co dzień współpracuje z największymi stacjami paliw na polskim rynku w zakresie dostaw produktów motoryzacyjnych oraz przemysłowych. Asortyment to ponad 5000 dobrze wyselekcjonowanych produktów. Dla Klienta niezwykle ważne są inteligentne rozwiązania i narzędzia, które stanowią wsparcie dla codziennej pracy i usprawniają kluczowe dla biznesu procesy.

Oczekiwania klienta

Zbudowanie platformy obsługi zamówień od klientów biznesowych, pomagającej w rozwoju kanału sprzedaży B2B, dzięki ujednoliconej bazie produktów oferowanych przez firmę. Opracowanie procesu obsługi zamówień oraz zintegrowaniu platformy z systemem ERP CDN XL (Comarch).

Wdrożenie OMNIcommerce

Opracowanie funkcjonalności platformy oraz jej wdrożenie prowadziliśmy w 2010 r. (wtedy rozwiązanie występowało w naszej ofercie pod nazwą E-commerce B2B).

W ramach wdrożenia poza opracowaniem podstawowych funkcjonalności, integracji z CDN XL oraz procesu sprzedaży – od momentu przedstawienia klientowi produktu, przez jego zamówienie, aż realizacji zamówienia po stronie systemu ERP, stworzyliśmy dedykowane moduły dodatkowe, które wsparły obsługę specyficznej i wymagającej grupy odbiorców – sieci stacji benzynowych.

Platforma od prawie dziesięciu lat jest eksploatowana przez Klienta i stanowi jeden z ważniejszych systemów biznesowych w codziennej pracy przedsiębiorstwa.

Poza dostarczeniem narzędzia codziennej pracy dla działów sprzedaży i obsługi klienta, od 2010 roku wspieramy również środowisko uruchomieniowe OMNIcommerce oraz zapewniamy bieżące utrzymanie systemu w ruchu – optymalizując jego działanie, wspierając użytkowników i zapewniając aktualizacje oraz rozwój platformy.

Najważniejsze usprawnienia po wdrożeniu



1
Przejrzysta i uporządkowana baza produktów
2
Możliwość szybkiego wyszukania produktu wśród ponad 5000 bazy artykułów
3
Możliwość stałego poszerzania grona odbiorców przez udostępnienie części platformy dla klientów B2C
4
Szerokie możliwości operowania cenami i promocjami dla wybranych klientów lub grup klientów
5
Płynność wymiany danych pomiędzy systemem sprzedażowym a ERP
6
Zwiększenie efektywności obsługi klienta B2B
7
Skrócenie czasu obsługi i procesu realizacji zamówienia
8
Automatyzacja obsługi zamówień wysyłanych mailowo – przetwarzanie ich w zamówienie w ramach platformy

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. E. Romera 10, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter