Wdrożenie OMNIcommerce
Opracowanie funkcjonalności platformy oraz jej wdrożenie prowadziliśmy w 2010 r. (wtedy rozwiązanie występowało w naszej ofercie pod nazwą E-commerce B2B).
W ramach wdrożenia poza opracowaniem podstawowych funkcjonalności, integracji z CDN XL oraz procesu sprzedaży – od momentu przedstawienia klientowi produktu, przez jego zamówienie, aż realizacji zamówienia po stronie systemu ERP, stworzyliśmy dedykowane moduły dodatkowe, które wsparły obsługę specyficznej i wymagającej grupy odbiorców – sieci stacji benzynowych.
Platforma od prawie dziesięciu lat jest eksploatowana przez Klienta i stanowi jeden z ważniejszych systemów biznesowych w codziennej pracy przedsiębiorstwa.
Poza dostarczeniem narzędzia codziennej pracy dla działów sprzedaży i obsługi klienta, od 2010 roku wspieramy również środowisko uruchomieniowe OMNIcommerce oraz zapewniamy bieżące utrzymanie systemu w ruchu – optymalizując jego działanie, wspierając użytkowników i zapewniając aktualizacje oraz rozwój platformy.