Wdrożenie OMNIcommerce
Po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta oraz rozplanowaniu całości wdrożenia, wykonany został projekt strony oraz wstępna makieta platformy sprzedażowej z najważniejszymi funkcjonalnościami, które były punktem wyjścia dla wdrożenia. Przy stałej współpracy z Klientem rozplanowaliśmy rozmieszczenie kontentu: banerów marketingowych, prezentację produktów, kategorii czy newslettera.
Po akceptacji wyglądu strony rozpoczęliśmy wdrażanie funkcjonalności panelu klienta:
- rozplanowania widoku produktów oraz szczegółów karty produktu, takich jak: dodawanie do koszyka, opcje dodatkowe, prezentacja cen i promocji, zamienników, produktów powiązanych, najczęściej kupowanych czy poleceń produktu;
- modułu obsługi płatności i rozliczeń zintegrowanego z ERP Klienta;
- zarządzania produktami obserwowanymi, przechowalnią produktów, wzorcami zamówień;
- procesowanie zamówienia oraz systemu dostaw.
Na koniec zajęliśmy się przygotowaniem i testami inteligentnej wyszukiwarki produktów, która pozwoli na wyszukiwanie nie tylko po nazwie, numerze katalogowym czy indeksie handlowym produktu, ale także bardzo szczegółowych atrybutach asortymentu np. wielkości, typie, marce czy rodzaju samochodu.