Case Study- Eco abc

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….
logo eco abc

Firma istnieje na polskim rynku od 1992 roku na skutek „misji ochrony środowiska dla Polski” – proekologicznej inicjatywy kanadyjskiego Ministerstwa Przemysłu oraz polskiego Ministerstwa Ochrony Środowiska. Głównym obszarem działalności firmy jest wsparcie polskiej służby zdrowia w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma stworzyła kompleksowy mechanizm obsługi, składający się z:

  • selekcji odpadów,
  • odbioru odpadów bezpośrednio od klientów,
  • transportu odpadów,
  • utylizacji odpadów,
  • produkcji energii cieplnej.

Dzięki wiedzy, doświadczeniu i umiejętnościom gromadzonym przez lata oraz stosowaniu zaawansowanych technicznie rozwiązań, od lat utrzymuje się na pozycji lidera rynku unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych. Firma zarządza 6 nowoczesnymi zakładami utylizacji odpadów medycznych oraz weterynaryjnych na terenie Polski oraz liczącą ponad 70 pojazdów flotą specjalistycznego transportu własnego.

Oczekiwania klienta

Dostarczenie narzędzia do komunikacji z klientami B2C, które umożliwi szybkie zamówienie usługi oraz usprawni proces obsługi zgłoszeń pochodzących od klientów, którzy nie posiadają stałej relacji z usługodawcą. Zintegrowanie nowego kanału sprzedażowego z ERP oraz innymi systemami działającymi w przedsiębiorstwie.

Wdrożenie OMNIcommerce

Wdrożenie OMNIcommerce dedykowanego dla kanału sprzedaży B2C polegało na stworzeniu platformy, która pozwoli na szybkie i sprawne obsłużenie zgłoszeń klientów, którzy nie posiadają stałej umowy współpracy. Opracowaliśmy wraz z Klientem kilka niezbędnych do przyjęcia zlecenia elementów oraz zaplanowaliśmy proces przyjmowania i realizacji zgłoszenia wpływającego z kanału OMNIcommerce B2C.

Nowy system B2C umożliwia zamówienie usługi w kilku krokach, a po opłaceniu zamówienia przy użyciu jednego z szybkich kanałów płatności, zamówienie przekazywane jest do realizacji. Platforma oblicza koszt usługi oraz pozwala na rezerwację pasującego klientowi terminu jej realizacji. Całość pozwala na ekspresową obsługę i daje możliwość dotarcia do szerokiej grupy nowych klientów.

Najważniejsze usprawnienia po wdrożeniu



1
ekspresowa obsługa zgłoszeń wpływających z kanału sprzedaży B2C
2
automatyzacja wycen usług jednorazowych oraz wsparcie w planowaniu ich realizacji
3
pełna kontrola nad statusami jednorazowych usług (płatności, planowanie, realizacja)

Nie czekaj

i wyprzedź konkurencję

Zamów bezpłatne demo

Jeżeli chcesz poznać możliwości Omnicommerce i upewnić się, że nasza platforma internetowa jest odpowiedzią na potrzeby Twojej firmy i klientów, nie czekaj dłużej i już dziś zamów bezpłatne demo.

Umów się na spotkanie

Z chęcią porozmawiamy o Twoich potrzebach, opowiemy szczegółowo o możliwościach naszego rozwiązania i wesprzemy Cię w doborze funkcjonalności platformy. Spotkajmy się i razem opracujmy rozwiązanie dla Twojego sukcesu!
Zadzwoń
22 888 50 00
Spotkajmy się
ul. L. Kondratowicza 37, Warszawa
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter